Valstybinės įmonės „Regitra“ viešųjų e. paslaugų marketingo strategijų tyrimas


Marketingo kursinis darbas.

Įvadas. Teorinė dalis. Viešosios e. paslaugos. Elektroninės valdžios aspektai. Marketingo strategija. Paslaugų marketingas. Praktinė dalis. Įmonės pristatymas. „Regitra“ vykdomi projektai. Teikiamos E. paslaugos. Pagrindinės veiklos sritys. Vairuotojo pažymėjimų išdavimas (keitimas). Transporto priemonių registravimas. Registrų duomenų teikimas. Registracija egzaminams. VĮ „Regitra“ 2011-2015 metų veiklos strategija. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas.


Kasmet didėjant informacijos srautui bei plečiantis informacinėms technologijoms, darosi vis sunkiau priimti visas naujoves, inovacijas ir greitai bei patogiai pasinaudoti teikiamomis viešosiomis elektroninėmis paslaugomis. Dėl šios priežasties, visuomenė vis labiau nori atlikti reikiamus darbus neišėjus iš namų. Tai skatina įvairias institucijas, organizacijas ir kitas įmones teikti visuomenei viešąsias paslaugas internetu, tai yra gyventojams ir verslui, visuose savo struktūriniuose lygiuose, taip pat viešai skelbti aktualią informaciją, kuri būtų lengvai prieinama. Tačiau, kolkas, ne visos paslaugos gali būti aliekamos e-erdvėje, tai trukdo inovacinės galimybės, taip pat norint skatinti žmones naudotis teikiamomis e – paslaugomis, reikia parengti teisingą marketingo strategijos planą.

Šio darbo tikslas išnagrinėti viešųjų e. paslaugų marketingo strategiją ir jos veikimą vastybinėje įmonėje „Regitra“.

Šiame darbe apžvelgsime teoriją, pagrindinėms įmonės veiklos sritims nustatysime paslaugų grupę, viešųjų e. paslaugų modelį bei bus atliktas viešųjų e. paslaugų vertinimas lygiais. Pasirinkau šią temą, nes ji yra aktuali kiekvienam vairuotojui, tarp jų ir man, kokios paslaugos yra teikiamos neišėjus iš namų. Naudojausi valstybės įmonės „Regitra“ intrenetine svetaine, įvairiais straipsniais, moksliniais darbais.

Viešosios elektroninės paslaugos, tai paslaugos, teikiamos kompiuteriniu arba informacijos tinklais: intranetu, ekstranetu, internetu.

Tai paslaugos, apimančios visas IT pagrįstas paslaugas, teikiamas e. kanalais, jos apima paslaugų pasiūlą, paslaugos aplinką ir paslaugų teikimą.

E. Paslaugos tai bet koks turtas ar dalykas, kurį įmanoma perduoti internetu, siekiant valdyti naujus pajamų srautus ar sukurti naują efektyvumą.

Tai paslaugos, kurios remiasi informacinėmis technologijomis ir yra teikiamos elektroniniais kanalais, nesvarbu, ar vartotojui perduodama informacija, ar elektroninę formą turinti prekė. (J. Sabaitytės paskaitų medžiaga)

institucija verslo subjektui (G2B) – transakcijos ir bendravimas, pvz. aprūpinimas, mokesčiai ir t.t. Šiam pogrupiui priskiriama juridinių asmenų mokesčio deklaravimas, statistinių duomenų teikimas, įdarbinimo paslaugos, viešieji pirkimai ir kt;

Norint sužinoti ar gerai išvystyta e-paslauga, galime pasinaudoti šiais lygiais, kurie parodo kaip ištobulinta paslauga, kokias funkcijas preliminariai ji gali atlikti, ir kiek tenkins mano pageidavimus. Brandos lygio nustatymas skelbiamas elektroninių valdžios vartų svetainėje, pasirinkus norimą naudoti pasalaugą.

(B. Alborovienė // Marketingas: mokomoji knyga. Vilnius, 2002, P 123-125)

(dr. E. Kazlauskienė // Paslaugų marketingas. Prezentacija. Prieiga internete per google.lt paiešką: xa.yimg.com/kq/groups/18590723/227243251/.../Pas_Mark_ivad.ppt [žiūrėta 2014-05-07]

3. Dalykinės paslaugos yra nukreiptos į visų juridinių asmenų – gamybos dalyvių - funkcionavimo efektyvumo kėlimą, taip pat prekių bei paslaugų funkcionavimo gerinimą rinkos ekonomikos sąlygomis. Kai kurios šios grupės veiklos kryptys atsirado kartu su kapitalistiniu gamybos būdu ir rinka (t.y. reklama, darbo jėgos atranka, apsauga), dėl jų turi rūpintis patys prekių ir paslaugų gamintojai. Tai pati jauniausia paslaugų grupė.

4. Socialinės paslaugos skirtos visai visuomenei ir pagrindinai nukreiptos į jos ateities aprūpinimą – išlavintos, sveikos, pasiruošusios inovacijoms, juridiškai apsaugo visuomenės užtikrinimą.

Šio projekto tikslas – perkelti kelių transporto priemonių registravimo paslaugą į elektroninę erdvę iki ketvirto e. paslaugų brandos lygio.

Šio projekto uždavinys – sukurti tinkamą internetinę prieigą kelių transporto priemonių registravimui.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Donce00
  • 23 puslapiai (5463 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 63 KB
  • Valstybinės įmonės „Regitra“ viešųjų e. paslaugų marketingo strategijų tyrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Valstybinės įmonės „Regitra“ viešųjų e. paslaugų marketingo strategijų tyrimas. (2017 m. Spalio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/valstybines-imones-regitra-viesuju-e-paslaugu-marketingo-strategiju-tyrimas.html Peržiūrėta 2018 m. Sausio 18 d. 02:14