Valstybinio jūrų uosto vidinio laivybos kanalo gilinimo darbų etapas


Laivybos kursinis darbas.

Įvadas. Transporto įmonės veiklos aplinka. Analizė. Šalies verslo aplinka ir transporto paslaugų rinkos analizė. Analizuojamos transporto šakos plėtros strategija ir įmonės veiklos plėtros galimybės.Įsitvirtinimas rinkoje. Įmonės personalo dalyviai, jų veikla, darbo normavimas ir apmokėjimas, verslumo įvertinimas, bankroto rizika. Įmonės veiklos SSGG analizė ir problemų suformulavimas. TSiūlomos priemonės įmonės kokybinei ir kiekybinei plėtrai. Įmonės plėtrai siūlomos priemonės, joms reikalingos investicijos ir finansavimo šaltiniai. Išvados. Literatūra ir informacijos šaltiniai. Priedai.


Darbo tikslas – išanalizuoti VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto veiklą, remiantis ekonomine šalies situacija ir prognozuojamomis rinkos galimybėmis apibrėžti jos strateginės plėtros kryptis.

išanalizuoti VĮ Klaipėdos valstybinį jūrų uostą ir jo ekonominę veiklą;

Darbo metodas – darbe yra naudojama duomenų ir literatūros analizė.

Kol šis projektas buvo neįgyvendintas, tol nebuvo galima užtikrinti efektyvaus darbo Klaipėdos uoste. Į Klaipėdos uostą Suezmax ir Port Panamax tipo laivai įplaukia į uostą, tačiau nėra galimybės jų pilnai pakrauti. Kadangi uoste nėra galimybės užtikrinti didesnių gylių, didesni laivai siekdami maksimalaus laivų pakrovimo renkasi kitus konkurencingus Baltijos jūros regiono uostus.

Įgyvendinant Klaipėdos valstybinio jūrų uosto gilinimo darbus, būtų padidintas konkurencinis pranašumas bei uosto veikla neštų didesnį pelną.

Analizuojamos transporto šakos plėtros strategija ir įmonės veiklos plėtros galimybės

Įmonės organizacinė struktūra ir valdymo pobūdis, darbuotojų skaičius, funkcijų paskirstymas

VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto vadovaujančių asmenų darbo užmokestis priklauso nuo pardavimo ir paslaugų apimčių, tenkančių vienam darbuotojui, taip pat nuo krovos darbų apimties, tenkančios vienam darbuotojui bei nuo investicijų pagal atliktus darbų aktus (žr. Lentelę 3).

Kai kurie vidutiniai atlyginimai VĮ Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste (žr. Lentelę 4):

Lietuvoje VĮ Klaipėdos valstybinis jūrų uostas savo atliekamų veiklų pobūdžiu ir mastu įmonių konkurenčių neturi, jis yra vienintelis ir didžiausias jūrų uostas.

Atsižvelgiant į esamus paslaugų apimties svyravimus 2011-2013 metų laikotarpyje, galima teigti, kad VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uostas yra konkurencingas savo teikiamomis paslaugomis, kurių kokybė yra ganėtinai aukšta ir patraukli klientams.

Įmonių finansinė būklė vertinama pagal tris rodiklių grupes: pajamų apsaugos; finansinio sverto; kaip pinigų srautas atitinka finansinį svertą. Toks rodiklių grupavimas pagrįstas kredito teikėjo ir jo gavėjo interesais. Bankui ar kitai kredito įstaigai, įmonės savininkui svarbu, kad kredito gavėjas turėtų reikiamas pajamas, įmonėje būtų suformuota atitinkama turto ir jo finansavimo šaltinių struktūra (A. Griškevičius, 2002). Toliau VĮ Klaipėdos valstybinis jūrų uostas bus įvertintas pagal pirmas dvi finansinių rodiklių rūšis.

Rodiklis rodo, kokia bendrojo pelno dalis tenka vienai pajamų daliai, tai yra pardavimo vienetui. Šio rodiklio kitimo ribos yra nuo 10 iki 35 procentų. Jei rodiklis mažesnis negu 10 tai rodo, kad įmonė turi sunkumų padengti ūkininkavimo išlaidas, o jei didesnis negu 35 procentai, tai rodo, kad gamybos pelningumas didelis (A. Griškevičius, 2002).

Skaičiavimai rodo, kad VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto pardavimų bendrasis pelningumas yra 100%, tai reiškia, kad gamyba pelninga visu 100 procentų.

Atlikus skaičiavimus, gauta, kad VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto pardavimų grynasis pelningumas 2010-2012 m. kinta nuo 36,7 % iki 52,3 %, kas byloja apie nepilną rinkos išsivystymą.

Apskaičiavus rodiklius, paaiškėjo, kad VĮ Klaipėdos valstybiniam jūrų uostui reikėtų ieškoti tinkamesnių būdų panaudoti turimą turtą, kadangi rodikliai nesiekia net 7%.

Atlikus skaičiavimus, paaiškėjo, kad įmonė yra linkusi ilgalaikį turtą finansuoti trumpalaikiais įsipareigojimais, tačiau dar yra normalaus rodiklio ribose, kadangi rodiklis kinta nuo 0,98 iki 1,02.

Apskaičiavus rodiklius, paaiškėjo, kad įmonė yra pakankamai moki, kadangi rodikliai kinta nuo 10,14% iki 5,95% 2010-2012 m. laikotarpyje.

Kiekviena įmonė atlieka SSGG analizę, pagal kurią gali toliau nusistatyti tikslus, savo veiklos kryptį ir tęsti veiklos vykdymą. Toliau pateikiama VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto SSGG analizė.

  • Laivyba Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Donataaa
  • 39 puslapiai (5471 žodis)
  • Universitetas
  • Laivybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 2329 KB
  • Valstybinio jūrų uosto vidinio laivybos kanalo gilinimo darbų etapas
    10 - 3 balsai (-ų)
Valstybinio jūrų uosto vidinio laivybos kanalo gilinimo darbų etapas. (2017 m. Balandžio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/valstybinio-juru-uosto-vidinio-laivybos-kanalo-gilinimo-darbu-etapas.html Peržiūrėta 2018 m. Sausio 22 d. 16:30