Vandens transportas savarankiškas darbas


Logistikos savarankiškas darbas. Vandens transportas. Reikalavimai logistikos komunikacijos sistemoms. Sandėlių funkcijos ir rūšys. Gamyklų sandėliai. Centriniai sandėliai. Regioniniai sandėliai. Realizavimo bazės. Oro transporto terminalai. Tarptautinių mišrių krovinių vežimų organizavimas. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.


Pastaruoju metu Lietuvoje įvyko daug pasikeitimų įvairiose šalies ūkio srityse. Lietuvos įstojimas į Europos Sąjungą lėmė paprastesnį krovinių gabenimą tarp šalių, priklausančių šiai Sąjungai. Tai lėmė spartesnį krovinių pristatymą į kitas šalis. Nuolat didėjantis vartojamumas lemia didesnę produktų paklausą ne tik vidinėse, bet ir tarptautinėse rinkose. Sparčiai auganti ekonomika visoje ES taip pat turi įtakos gamybos pramonės šakųplėtojimui ir sparčiam augimui. Abu šie veiksniai lemia nuolat didėjantį ne tik įprastų, bet ir negabaritinių bei sunkių krovinių gabenimo poreikį.

Esminis veiksnys, turintis įtakos kokybiškam negabaritinių ir sunkiųjų kroviniųtransportavimui, yra saugumas. Didelę reikšmę tokių krovinių gabenimui turi įmonės gebėjimas greitai ir su kuo mažesnėmis sąnaudomis organizuoti transportavimo procesą. Tai yra pasiekiama turint efektyviai dirbančius darbuotojus, geras transporto priemones, įrangąbei negabaritiniams ir sunkiasvoriams kroviniams gabenti pritaikytą infrastruktūrą.

Krovinių vežimų situacija Lietuvoje bei kitose Еuropos Sąjungos šalyse. Tokio tipo krovinių vežimas yra sudėtingas tiek siuntėjų, tiek ir vežėjų atžvilgiu. Viena vertus, vežėjai susiduria su specialios įrangos problema, kuri yra labai brangi ir sunkiai įperkama, kita vertus, ekspedicinės įmonės vengia tokių kroviniųužsakymų, nes susiduria su įvairiomis problemomis ypač gaunant leidimus užsienio valstybėse.

Problemos, su kuriomis susiduriama gabenant tokius krovinius, gali būti labai įvairios. Pirmiausia tai yra transporto rūšies parinkimas. Tiek negabaritinį, tiek sunkiasvorį krovinįgalima gabenti įvairiomis transporto rūšimis, tačiau tik kelių transportas sugeba pristatyti 12krovinius „nuo durų iki durų”. Kitos problemos yra teisinis tokio tipo krovinių gabenimo reglamentavimas ir reguliavimas, galimas neigiamas poveikis kelių infrastruktūrai, detalaus gabenimo maršruto sudarymas, vežimo saugumo garantavimas ir kt.

Šiame darbe daugiausiai dėmesio skiriama sunkiasvorių ir negabaritinių kroviniųgabenimo kelių transportu organizavimui, nes šioje srityje susiduriama su didžiausiomis problemomis:

Kiekviena transporto rūšis – kelių, geležinkelio, oro, vandens arvamzdynų – yra susijusi su klientų aptarnavimu.

Vandens transportas savarankiškas darbas. (2015 m. Gegužės 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/vandens-transportas-savarankiskas-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:32