Vandens transporto krovinių, keleivių vežimo analizė


Logistikos analizė. Laivavedybos linijų kūrimas, jų poveikis ęsančioioms bei ryšys su transporto koridoriais. Keleivių pervežimo jūrų transportu aprašomoji statistika. Keleivių pervežimas jūriniu transoporto prognozės. Tiesinio ir eksponentinio trendų prognozės. Išvados. Lietratūra.


yra skirstomi į įvairias kartas. Šiuose laivuose kroviniams skirtas patalpas

sudaro vertikalios šachtos, į kurias sukraunami konteineriai. Laivo triume jie sukraunami vienas ant kito iki 9 aukštų, o denyje - 4 aukštais.

Baržų gabentojai - tai laivai, transportuojantys baržas (lichterius) iš vidaus vandenų j atvirą jūrą ir iš atviros jūros į vidaus vandenis. Baržų gabentojai pakrovimui turi įplaukti į uostą.

Lietuvos statistikos departamento duomenimis, keleivių pervežimo jūrų transportu rodiklių analizė parodė, kad nuo 2000 iki 2010 metų laikotarpiu sparčiai pakilo keleivių paklausa keliaut jūriniu transportu. Nuo 2000-ųjų metų iki 2001-ųjų keleivių skaičius nežymiai pakilo tik 5 tūkstančiais, tačiau 2002 metais nusileido nuo 69 iki 58 tūkstančių, tuomet keleivių skaičius sumažėjo beveik 13%. Nuo 2003 iki 2008 metų sparčiai išaugo keleivių pervežimas jūrų transportu, iš viso nuo 99 iki net 226 tūkstančių. Kitais metais – 2009 - keliais skaičiais sumažėjo, tik 11 tūkstančių, galiausiai 2010 metais vėl išaugo ir šiais metais gan sparčiausiai. Didžiasias rodiklis tuose metų laikotarpiuose buvo pasiektas paskutiniais metais - tai buvo 253 tūkstančiai žmonių, keliaujančių jūriniu transportu. Mažiausias rodiklis – 2002 metais, kuomet žmonių skaičius siekė tik 58 tūkstančius. Vidutiniškai per metus skaičiai kito po 10 - 20 tūkstančių.

Laiko atžvilgiu didžiausias prieaugis keleivių pervežimo jūrų transportu buvo 2005 metais, kuomet žmonių skaičius padidėjo beveik 48 tūkstančiais. Staigiausias didėjimas buvo 2003 metais, siekė 169%. Didžiausias padidėjimas taip pat 2003 metais, o mažiausias 2002 metais, kada žmonių, keliaujančių jūriniu transportu buvo mažiausiai per visus 10 metų. Kylantį žmonių rodiklio pagreitį įgijo 2003 metai, nuo tada žmonių pervežamų jūrų transportu skaičius sparčiai kilo.

Finansų krizė nelabai palietė keleivių pervežimo jūrų transportu rodiklį ir tai neturėjo didelės įtakos, kadangi žmonių skaičaius rodiklis metams bėgant kaskart kilo.

Šioje dalyje bus prognozuojami galimi keleivių pervežimo jūrų transportu rodiklių pakitimai laiko atžvilgiu bei analizuojami kokią įtaką tam daro išoriniai ir vidiniai veiksniai. Savaime aišku, kad rodikliai kis, bet ar žymiai ar ne, bus matoma iš tiesinių ir eksponentinių trendų prognozės bei makroekonomikos ir mikroekonomikos veiksnių, kadangi abu svarbūs rodikliai keičia esamą statistiką šiuo metu.

Tiesinio trendo prognozė, su 12% paklaida parodo, kad keleivių pervežimas 2011 metais augs 50%, o 2012 – 58% lyginant su baziniais – 2005 metais. Finansų krizė neturi įtakos šiems analizuojamiems dalykams. Tačiau lyginant su 2010 metais keleivių pervežimas sumažės net 11%. 2012-2014 metais prognozuojamas 5% padidėjimas, 2015-2016 metais 4proc padidėjimas.

  • Logistika Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (2525 žodžiai)
  • Logistikos analizės
  • Microsoft Word 38 KB
  • Vandens transporto krovinių, keleivių vežimo analizė
    10 - 10 balsai (-ų)
Vandens transporto krovinių, keleivių vežimo analizė. (2016 m. Sausio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/vandens-transporto-kroviniu-keleiviu-vezimo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:17