Vandens turizmo verslo aplinka


Turizmo kursinis darbas. Įvadas. Vandens turizmo verslo šakos samprata. Esamos vandens turizmo verslo aplinkos analizė. Vandens turizmo verslo išorinė aplinka. Vandens turizmo verslo vidinė aplinka. Vandens turizmo verslo rinkodaros elementai. Vandens turizmo verslo aplinkos įvertinimas (ssgg analizė). Išvados. Literatūra.


Aktualumas: Turizmas pripažintas didžiausia verslo industrija pasaulyje. Ši verslo šaka sukuria darbo vietas, užtikrina pajamas ir užsienio valiutos įplaukas tiek besivystančioms tiek išsivysčiusioms pasaulio šalims. Didžioji dalis pasaulio valstybių skiria lėšas turizmo verslui, nes lėšos skirtos turizmo verslui atsiperka. Tačiau ši verslo šaka, kaip ir visos kitos verslo šakos, turi savų trūkumų. Plečiantis turizmo verslui ir didėjant konkurencijai, vandens turizmą vystančioms įmonėms potencialūs klientai darosi vis svarbesni. Norinčios išlikti konkurencingomis, vandens turizmą siūlančios įmonės, turi sugebėti pasiūlyti geresnias sąlygas, patrauklesnę aplinką ir geresnius rekreacinius išteklius, nei konkurentės. Todėl yra ypatingai aktualu išanalizuoti, ką vandens turizmą siūlančios įmonės gali padaryti, tam, kad pagerintų siūlomų paslaugų kokybę. Svarbu atlikti lyginamąją analizę tarp vandens turizmo paslaugų siūlomų Lietuvoje ir kitose valstybėse, išanalizuoti skirtumus ir padaryti išvadas, kurios padėtų pagerinti esamą situaciją ir siekti geresnių rezultatų.

Ištirtumas: Ieškant informacijos darbo atlikimui akivaizdžiai jaučiamas informacijos ir ištirtumo trūkumas. Nėra tiksliai apibrėžtos jūrinio turizmo savokos, nėra sukurtos vieningos sistemos, galinčios skaičiuoti jūrinio turizmo ekonomikos rodiklius dėl nenustatytų tikslių jūrinio turizmo ir rekreacijos veiklų, kurios persipina su kitomis giminingomis turizmo rūšimis kaip pakrančių ar kruizinis turizmas. Todėl natūraliai kyla daugybė klausimų: Kokios turėtų būti priskiriamos jūrinio turizmo ir rekreacijos veiklos, leidžiančios pagrįsti faktą dėl jo ekonominio naudingumo? Kokie yra jo skiriamieji bruožai nuo kitų turizmo sričių? Ar populiarusis kruizinis turizmas gali būti vadinamas jūrinio turizmo dalimi? Norint objektyviai nustatyti jūrinio turizmo sąvokos gaires, jo veiklos sritis analizuosime ankestesnių autorių mintis.

Problematika: Vandens turizmo verslui dar yra kur tobulėti. Viena perspektyviausių vandens turizmo rūšis – jūrinis turizmas Lietuvoje nėra išplėtotas. Klaipėdos uostas, kuris gali tapti lankomiausiu Baltijos šalių uostu neišnaudoja savo potencialo.

Turizmo vystymo patirtis parodo, kad turizmo verslu užsiimančių vietų užterštumas ir šiukšlingumas yra ženkliai didesnis nei vietų, kuriose vystomos kitos verslo šakos, ši problema yra ypač aktuali todėl, kad Baltijos jūra yra viena užterščiausių pasaulio jūrų.

Vandens turizmo verslo aplinka. (2013 m. Kovo 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/vandens-turizmo-verslo-aplinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 11:51