Vartotojo elgsena grožio prekių parduotuvėje


Psichologijos skaidrės.

Vartotojo elgsenos tyrimas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Temos aktualumas. “Vitrina Pro” istorija. Misija. Produktai. Pagrindiniai „Vitrina Pro“ konkurentai. Konkurentų analizė. Stebėjimas. Aprangos kodas. Faktoriai, turintys įtakos apsilankymui “VitrinaPro” parduotuvėje. Kliento apsilankymo “Vitrina Pro” parduotuvėje procesas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Pasirinkti gamybinę ar komercinę įmonę; 2. Pateikti įmonės charakteristiką; 3. Atlikti konkurentų analizę; 4. Atlikti stebėjimą ir įvertinti darbuotojų atliekamas funkcijas, aprangos kodą; 5. Apibūdinti klientus, jų elgesį parduotuvėje; 6. Nurodyti pirkimo procesą ir veiksnius, turinčius įtakos apsilankymui bei pirkimui.

Vartotojo elgsenos tyrimui atlikti pasirinkta komercinė įmonė – kosmetikos parduotuvė ,,Vitrina Pro”. Tyrimas atliekamas siekiant išsiaiškinti vartotojo elgesį parduotuvės aplinkoje, personalo elgesį, vartotojo apsilankymo bei pirkimo įpročius. Taip pat tyrime bus nagrinėjama parduotuvės charakteristika bei konkurentų analizė.

Pasiteiraujama ar reikia pagalbos. Kiekvienam klientui rekomenduojama, patariama reikalinga jam priemonė. Klientas palydimas iki kasos. Paaiškinama, kaip naudotis geliniais lakais, plaukų dažais, jei klientas atėjo pirmą kartą.

Kiekviena pardavėja-konsultantė dėvi suknelę (salotine su ruda ar violetine su ruda spalva) su “Vitrina Pro” logotipu, segi vardo kortelę.

Kultūrinės padėties faktoriai: socialinė padėtis. Socialiniai faktoriai: įtakos grupės, statusai. Asmeniniai faktoriai: amžius, ekonominė padėtis, užsiėmimas, gyvenimo būdas, individo tipas. Psichologiniai faktoriai: poreikis, suvokimas, patyrimas, nuomonė.

Klientui įžengus į studiją, konsultantė atsistoja, maloniai pasisveikina, pasiteirauja gal ko ieško, gal padėti, jei klientui reikalinga pagalba tuomet rekomenduojamas tam tikras produktas. Kai konsultacija suteikiama klientas išsirenka ir atsiskaito. Jam padėkojama, atsisveikinama ir palinkėjama geros dienos.

  • Psichologija Skaidrės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Eliza
  • 19 puslapių (645 žodžiai)
  • Kolegija
  • Psichologijos skaidrės
  • MS PowerPoint 992 KB
  • Vartotojo elgsena grožio prekių parduotuvėje
    10 - 3 balsai (-ų)
Vartotojo elgsena grožio prekių parduotuvėje . (2017 m. Rugsėjo 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotojo-elgsena-grozio-prekiu-parduotuveje.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 14 d. 02:42