Vartotojo elgsena ir naudingumo teorija


Vartotojo elgsena naudingumas. Vartotojo elgsena ir naudingumo teorija..

Ekonomikos referatas. Vartotojo elgsena ir naudingumo teorija. Įvadas. Etapai padedantys suprasti vartotojo elgseną. Vartotojų elgsenos kaitos tendencijos. Demografinės situacijos pokyčiai ir jų įtaka marketingui. Geografinio persiskirstymo įtaka vartotojų elgsenai. Naujųjų technologijų įtaka vartotojų elgsenai. Vartotojo poreikiai. Abejingumo kreivė. Biudžetinis apribojimas. Naudingumas. Vartotojo naudingumo maksimizavimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Visose šalies išlaidose vartotojų išlaidos sudaro didžiausią dalį – daugiau kaip 60%. Leisdami savo uždirbtus pinigus vartotojai tampa prekių ir paslaugų rinkos dalyviais, ta rinka yra pinigų, prekių ir išteklių apytakos rinkos ūkyje dalis. Prieš norint būti vartotoju, reikia uždirbti pajamų.

Tikslas: supažindinti su vartotojo elgsena ir naudingumo teorija.

Uždaviniai:

1.Aptarti Lietuvos vartotojų elgsenos kaitos tendencijas.

2.Paaiškinti kas yra biudžetinis apribojimas.

3.Išsiaiškinti kas yra veiksnys, skatinantis ekonomikos vystymąsi

  • Ekonomika Referatai
  • 2013 m.
  • 13 puslapių (2105 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 37 KB
  • Vartotojo elgsena ir naudingumo teorija
    10 - 1 balsai (-ų)
Vartotojo elgsena ir naudingumo teorija. (2013 m. Vasario 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotojo-elgsena-ir-naudingumo-teorija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:50