Vartotojo elgsena ir prekių paklausa


Ekonomikos referatas. Įvadas. Vartotojo elgsena ir naudingumas. Vartotojo elgseną lemiantys veiksniai. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksnai. Naudingumas kaip pasirinkimo kriterijus. Bendrasis ir ribinis naudingumas. A. Smito vertės paradoksas. Vartotojo abejingumo kreivės. Vartotojo biudžeto ir prekių kainų įtaka paklausai. Vartotojo biudžetas. Biudžeto tiesės. Gifeno paradoksas. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.


Kiekvieną dieną mes susiduriame su rinka, jos pasiūla,be to, tikriausiai kasdien vis ką nors perkame. Žmonės masiškai atakuoja parduotuves. Vieni perka vienokias prekes, kiti kitokias. Taip yra dėl to, kad visi žmonės skirtingi ir jie stengiasi pirkti tokias prekes, kurios tenkintų jų įvairius poreikius, be to, jie turi nevienodas pajamas. Visa tai atidžiai seka ekonomistai. Jie nagrinėja rinką bei joje vykstančius procesus. Taip pat jiems įdomu ir vartotojų elgsena bei tai, kaip jie formuoja prekių paklausą. Tai ir bus analizuojama- vartotojų elgsena bei prekių paklausa.

Objektas: vartotojai ir prekių paklausa;

Tikslas: įvertinti pirkėjų elgseną ir išanalizuoti prekių paklausą;

Uždaviniai:

1)Apibūdinti vartotojo elgseną lemiančius veiksnius;

2)Atskleisti vartotojo biudžeto įtaka paklausai;

3)Išaiškinti prekių kainų įtaką paklausai

  • Ekonomika Referatai
  • 2013 m.
  • 16 puslapių (3431 žodis)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 210 KB
  • Vartotojo elgsena ir prekių paklausa
    10 - 3 balsai (-ų)
Vartotojo elgsena ir prekių paklausa. (2013 m. Gruodžio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotojo-elgsena-ir-prekiu-paklausa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:19