Vartotojo elgseną lemiančių veiksnių analizė


Ekonomikos referatas.

Įvadas. Vartotojas. Kas, kaip, kada, kur ir kodėl perka? Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Nuomonė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Dvidešimt pirmajame amžiuje žmonijos gyvenimo tempai dar labiau išaugo – visi tik bėga, lekia, važiuoja, kažkur skuba, kartais net patys nesuprasdami kur. Žmonės vis mažiau laiko praleidžia namie. Paslaugų pirkimas darosi vis sudėtingesnis ir svarbesnis. Vartotojas turi iš ko pasirinkti, vertina savo galimybes, lygina tiekėjų pasiūlymus. Paslaugos teikėjas nuolat siekia savo tikslo – pritraukti vartotoją ir uždirbti kuo daugiau pajamų. Štai čia viską ir nulemia vartotojų elgsena. Vartotojas tampa vis svarbesnis, įgauna didelę reikšmę ir galimybę rinktis tarp vis didėjančios įvairių prekių pasiūlos. Dėl šios priežasties prekių pasiūla viršija paklausą. Norint įmonei išsilaikyti rinkoje ypač svarbu analizuoti kiekvieno vartotojo poreikius, jo pirkimo tendenciją, elgesį, tačiau tai padaryti yra vis sudėtingiau, kadangi vartotojų poreikiai kinta, didėja, o svarbiausia, kiekvieno kliento poreikiai yra skirtingi. Kiekvieną dieną atsiranda vis naujų aspektų, naujovių, pasikeitimų, išaiškinami faktai, tendencijos, keičiančios vartotojų mąstymą, elgseną. Šiais laikais vartotojai yra viskuo informuojami, dėl to yra linkę keistis, tobulėti ir išbandyti naujus, vis kitokius dalykus. Galima teigti, jog Lietuvoje vis labiau populiarėja kokybės sąvoka, jam teikiamas vis didesnis dėmesys, vartotojai reikalauja kuo didesnio prekių ar paslaugų pasirinkimo ir gerą kokybę atitinkančių kainų. Tikslas: Išanalizuoti vartotojų elgsenos sampratą ir elgesį įtakojančius veiksnius. Taip pat sužinoti daugiau apie marketingą, vartotojų elgseną, vartotojų poreikius įsigilinti į tai kaip marketingas veikia žmones.

  • Ekonomika Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių
  • Ekonomikos referatai
  • Adobe PDF 395 KB
  • Vartotojo elgseną lemiančių veiksnių analizė
    10 - 10 balsai (-ų)
Vartotojo elgseną lemiančių veiksnių analizė. (2016 m. Vasario 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotojo-elgsena-lemianciu-veiksniu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:15