Vartotojo elgsenos renkantis pervežimo įmonių paslaugas rinkos tyrimas


Marketingo tyrimas. Įvadas. Aprašomoji dalis. Tarptautinės krovinių gabenimo paslaugos. Vartotojų elgsena. Aiškinamoji dalis. Krovinių gabenimo paslaugų vartotojų sprendimų priėmimo proceso tyrimo metodika. Vartotojo elgsenos renkantis pervežimo paslaugas įmonių rinkos tyrimo rezultatai. Išvados. Literatūra. Priedai.


Darbo aktualumas – Įstojus į Europos Sąjungą, daugelis Lietuvos tarptautinio krovinių gabenimo paslaugas teikiančių įmonių susidūrė ne tik su didėjančia teikiamų paslaugų rinka, bet ir su didesne konkurencija. Didėjanti konkurencija skatina mūsų šalies vežėjus tobulinti paslaugų teikimo procesą, stiprinti konkurencinius pranašumus. Išsirinkdami kurią nors vieną, šias paslaugas teikiančią įmonę, vartotojai yra įtakojami konkrečių veiksnių. Šios temos aktualumas pasireiškia tuo, jog žinomais tyrimo metodais (anketine apklausa) yra ištirtos vartotojo elgsenos.

Darbo problema – nežinomi vartotojų elgsenos veiksniai renkantis krovinių pervežimų įmones.

Darbo tikslas: ištirti vartotojų elgseną bei išsiaiškinti, kokių veiksnių veikiami vartotojai renkasi vienas ar kitas, pervežimo paslaugas teikiančias, įmones.

Tyrimo atlikimo vieta – anketa buvo patalpinta internetiniame puslapyje.

Tyrimo laikas – apklausa buvo vykdoma 2013 balandžio 7-11 dienomis.

Tyrimo metodas – kiekybinis metodas (apklausa, apklausai respondentai iš anksto nebuvo ruošiami, apklausa buvo anoniminė).

Tyrimo imtis. Siekiant kuo tiksliau ištirti įmonių, teikiančių tarptautinius pervežimus, rinką ir vartotojus įtakojančius veiksnius renkantis vieną ar kitą įmonę , buvo stengiamasi apklausti kuo daugiau žmonių. Apklausta buvo 50 respondentų. Buvo parengta viena anketa ir patalpinta į internetinį puslapį. Renkantis respondentus buvo naudojama paprasta atsitiktinė atranka.

Darbo rezultatai – atlikta vartotojų elgsenos teorinė analizė. Aptarta išorinių ir vidinių veiksnių įtaka vartotojų elgsenai. Atliktas Lietuvos gyventojų nuomonių tyrimas, pateikti vartotojų elgsenos aspektai.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2013 m.
  • 18 puslapių (3160 žodžių)
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 70 KB
  • Vartotojo elgsenos renkantis pervežimo įmonių paslaugas rinkos tyrimas
    9 - 3 balsai (-ų)
Vartotojo elgsenos renkantis pervežimo įmonių paslaugas rinkos tyrimas. (2013 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotojo-elgsenos-renkantis-pervezimo-imoniu-paslaugas-rinkos-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 09:58