Vartotojo elgsenos tyrimas įmonėje Eurokos


Marketingo skaidrės. Vartotojo elgsenos tyrimas įmonėje Eurokos. Darbo tikslas. Įgyti žinių ir sugebėjimų, kurie leistų suprasti vartotojo elgsenos turinį. Darbo uždaviniai. Pateikti įmonės charakteristiką Atlikti konkurentų analizę Atlikti stebėjimo tyrimą. Įmonės charakteristika. EUROKOS – didžiausias kosmetikos parduotuvių tinklas Lietuvoje. Produkcija. Eurokos parduotuvėse galima rasti įvairių kūno priežiūros prekių. Konkurentų analizė. Tyrimas. Pardavėjų atliekamos funkcijos. Klientų konsultavimas apie norimas įsigyti prekes. Parduotuvės darbuotojai yra orientuoti į kliento problemų sprendimą. Klientų elgesys parduotuvėje. Klientai parduotuvėje elgiasi. Pirkimo procesas. Pirkėjai ateina į parduotuvę ir išsirenka prekes. Veiksniai turintys įtakos pirkimui. Prekės įpakavimas Mandagus aptarnavimas Nuolaidos Prekės žinomumas. Išvados. Išanalizavus įmonės charakteristiką galima teigti.


Darbo tikslas, uždaviniai Įmonės charakteristika Produkcija Konkurentų analizė Pardavėjų atliekamos funkcijos Išvados Klientų elgesys parduotuvėje Pirkimo procesas Išvados.

Įgyti žinių ir sugebėjimų, kurie leistų suprasti vartotojo elgsenos turinį, reikšmę ir naudingumą, analizuojant ir sprendžiant ekonomikos ir verslo problemas.

Eurokos parduotuvėse galima rasti įvairių kūno priežiūros prekių, kosmetikos, higienos prekių, aksesuarų, papuošalų. Kainos prieinamos kiekvienam pirkėjui, vyksta daug akcijų, konkursų prekėms laimėti.

Klientai parduotuvėje elgiasi mandagiai, renkasi prekes, iškilus klausimams konsultuojasi su pardavėjais.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (245 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 866 KB
  • Vartotojo elgsenos tyrimas įmonėje Eurokos
    10 - 2 balsai (-ų)
Vartotojo elgsenos tyrimas įmonėje Eurokos. (2016 m. Sausio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotojo-elgsenos-tyrimas-imoneje-eurokos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 08:16