Vartotojo kelionės žemėlapis


Marketingo analizė. Vartotojo kelionės žemėlapis. Poreikio atsiradimas. Produkto informacijos paieška. Informacijos įvertinimas. Vartotojas apsisprendžia pirkti prekę. Reakcija nusipirkus. Namai. Kliento reklamos agentūros pasirinkimas. Išsamus reklamos agentūrų sąrašo sudarymas. Išsamaus agentūrų sąrašo atrankos kriterijai. Susipažinimas su reklamos agentūrų atstovais. Darbinės užduotys. Sprendimo priėmimas.

Kartais vartotojui užtenka tos informacijos, kuri yra sukaupta jo atmintyje. Bet jei nepakankama pradedama domėtis reklama, kuri gali suteikti visą reikiamą informaciją“, V.Pranulis „Marketingas“. Tai BTL reklama, kuri pritraukia vartotojus išskirtine reklama, skatina juos pirmiau išbandyti produktą ir tik tada nuspręsti ar jį pirkti. Surinkęs pakankamai informacijos vartotojas, daro tolesnį žingsnį – įvertina alternatyvas ir išsirenka prekę.