Vartotojo pirkimo sprendimo priėmimo procesas


Marketingo skaidrės. Vartotojas kaip problemos sprendėjas. Pirkimo procesą įtakojantys veiksniai. Vartotojo sprendimai. Teorija ir realybė. Vartotojo įsitraukimas į pirkimą (purchase involvement). Vartotojo įsitraukimo lygis. Veiksniai įtakojantys. įsitraukimo į pirkimą lygį. Įsitraukimas į pirkimą ir sprendimo priėmimo tipai. Problemos pripažinimo procesas. Kiek informacijos ieškoma? Kodėl atliekama informacijos paieška? Suvokiamos rizikos tipai. Kaip vartotojai mažina riziką. Dvi vertinimo kriterijų formos. Etapas - Pirkimo sprendimas. Popirkiminė vartotojo elgsena. Produkto pašalinimo galimybės. Situacijos įtaka. Komunikacijos. situacija. Pirkimo. situacija. Vartojimo. situacija. Pašalinimo. situacija (Disposal situation).


Vartotojo pirkimas = atsakas į problemą Sprendimo priėmimo procesas Po supratimo, kad reikia atlikti pirkimą, vartotojas praeina keletą etapų iki jo atlikimo.

Vartojimo prekių pirkimo proceso bendroji logika – Sprendimo priėmimo modelis.

Procesas gali nutrūkti kiekviename etape. Etapai gali persidengti ir turi skirtingą trukmę. Vartotojai dažnai yra įtraukti į keletą procesų vienu metu. Realus pirkimo procesas gali neatitikti bendrosios logikos (teorijos).

Pirkimo sprendimo priėmimo procesas pagal vartotojo įsitraukimo lygį.

Vartotojo įsitraukimo lygis, dedamos pastangos gali būti skirtingos. Impulsyvus pirkimas (žemas įsitraukimas) daromas minimaliai arba visai iš anksto neplanuojant, grindžiamas momentiniais jausmais ir minimaliai galvojant apie pirkimo sprendimo pasekmes.

Įsitraukimas į pirkimą ir sprendimo priėmimo tipai.

Popirkiminė elgsena Nėra disonanso Labai ribotas įvertinimas.

Alternatyvų įvertinimas Keli požymiai Paprastos pasirinkimo taisyklės Kelios alternatyvos.

Alternatyvų įvertinimas Daug požymių Sudėtingos pasirinkimo taisyklės Daug alternatyvų.

Įprastas sprendimo priėmimas atsiranda kai yra labai žemas įsitraukimas į pirkimą.

Ribotas sprendimo priėmimas apima vidinę ir ribotą priešpirkiminę paiešką, keletą alternatyvų, paprastas pasirinkimo taisykles remiantis keliais požymiais, ir žemą popirkiminį įvertinimą.

Problema -- bet kokia trūkumo, diskomforto ar nepakantumo būsena (fizinė ar psichologinė), kurią jaučia individas. Problemos pripažinimas yra supratimas, kad jis arba ji turi kažką įsigyti norint sugrįžti į norimą būseną – fizinę ar psichologinę. Problemos pripažinimas yra rezultatas skirtumo tarp norimos būsenos ir esamos būsenos. Šis skirtumas iššaukia, aktyvuoja sprendimo procesą. Esama būsena (actual state) – kaip individas suvokia savo pojūčius ir situaciją esamu metu. Norima būsena (desired state) - kaip individas nori jaustis ar kokioje situacijoje būti ateityje.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 74 puslapiai (1469 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 4668 KB
  • Vartotojo pirkimo sprendimo priėmimo procesas
    10 - 2 balsai (-ų)
Vartotojo pirkimo sprendimo priėmimo procesas. (2015 m. Lapkričio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotojo-pirkimo-sprendimo-priemimo-procesas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:52