Vartotojo sprendimo priėmimo procesas


Vartotojo sprendimo pirkti priėmimo procesas. Sprendimų proceso valdymas.

Marketingo analizė. Vartotojo sprendimo priėmimo procesas. Vartotojo sprendimai ir jiems įtakos turintys veiksniai. Kas turi įtakos vartotojo sprendimams? Vartotojo sprendimo priėmimo etapai. Pirkėjo elgesys pirkimo metu.


Vartotojai linkę keisti, ar vengti sprendimų dėl galimos rizikos. O daugelis pirkimų yra susiję su kokia nors rizika, ypač kai vartotojas nėra tikras dėl naudos. Suvokiamos rizikos dydis susijęs su pinigų kiekiu, nepatikimomis prekės savybėmis ir su vartotojo savimone. Vartotojai imasi tam tikrų veiksmų, kad sumažintų riziką: vengia spręsti, ieško patikimesnės informacijos, teikia pirmenybę nacionalinėms prekėms. Pardavėjams svarbu visus tokius veiksnius išsiaiškinti.

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 3 puslapiai (990 žodžių)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 8 KB
  • Vartotojo sprendimo priėmimo procesas
    9 - 2 balsai (-ų)
Vartotojo sprendimo priėmimo procesas. (2013 m. Balandžio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotojo-sprendimo-priemimo-procesas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:36