Vartotojų elgsena Juoda duona


Marketingo kursinis darbas. Lentelių ir paveikslų sąrašas. Įvadas. Juodos dunos su saulėgrąžmis rinkos aplinka. Duonos rinkos situacija. Juodos duonos su saulėgrąžomis konkurencinė aplinka. Konkurentų padėtis rinkoje. Tikslai ir veikla. Stipriosios ir silpnosios pusės. Ssgg analizė. Juodos duonos su saulėgrąžomis vartotojų elgsenos tyrimas. Išvados. Literatūra ir kiti informacijos šaltiniai.


Išanalizavus duonos rink1 Lietuvoje, galima pasteb4ti, jog stipriai kinta vartotojų poreikiai, renkantis donos gaminius. Pastebėtina tendencija, kad vartotojai didelį dėmesį skiria kokybei, sveikesniam produktui. Vienas iš tokių produktų, yra duona ,,Jorė“, kuri praturtina saulėgrąžomis, kuriose gausu vitaminų. Iš to kyla klausimais, kaip šis išskirtinumas šiame produkte, nulemia šios donos pardavimus?

Tikslas – įvertinti „Jorės“ juodos duonos su saulėgrąžomis vartotojų elgseną.

Uždaviniai:

•Išanalizuoti juodos duonos su saulėgrąžomis rinkos aplinką;

•Išanalizuoti juodos duonos su saulėgrąžomis konkurencinę aplinką;

•Išanalizuoti juodos duonos su saulėgrąžomis vartotojų elgseną.

Vartotojų elgsena Juoda duona. (2015 m. Sausio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-elgsena-juoda-duona.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:52