Vartotojų elgsena. Marketingo tyrimas


Marketingo tyrimai kursinis darbas vartotoju elgsena. Vartotoju elgsena darbo problema. Marketingo tyrimas kursinis darbas ktu. Marketingo tyrimas vartotoju elgsena. Pirkeju elgsenos tyrimas. Pirkeju elgsenos tyrimas ataskaita. Pirkeju elgsena problema tyrimo analize. Marketingo vartotojų tyrimai. Vartotoju elgsenos tyriamieji darbai.

Vadybos kursinis darbas. Smetoniškos dešros vartotojų elgsena. Įvadas. Darbo tikslas: parengti marketingo tyrimų projektą ir atlikti tyrimą. Darbo problema: tinkamas gebėjimas įvertinti iškilusias problemas. Tyrimo ataskaitos pristatymas. Tyrimo problema ir aktualumas. Tyrimo tikslas, uždaviniai, tiriamieji klausimai ir tyrimo apimtis. Tyrimo planas. Duomenų šaltiniai. Tyrimo instrumentarijus. Tyrimo rezultatai. Išvados. Informacijos šaltiniai. Naudota literatūra.


Vadovė: vartotojo elgsena – tai individo veiksmai, susiję su prekės įsigijimu bei vartojimu ir apimantys jo poelgius nuo problemos, kurią gali i

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 20 puslapių (3061 žodis)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 154 KB
  • Vartotojų elgsena. Marketingo tyrimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Vartotojų elgsena. Marketingo tyrimas. (2011 m. Gegužės 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-elgsena-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:41