Vartotojų elgsena prieš pirkimą


Vadybos referatas. Įvadas. Vartotojų elgsenos prieš pirkimą tyrimo metodika. Vartotojų elgsenos prieš pirkimą rezultatai. Tyrimo apibendrinimas. Išvados ir rekomendacijos. Priedai. Anketa.


Darbo tikslas – išsiaiškinti vartotojų elgseną prieš pirkimą Lietuvos rinkoje. Įvairios kultūros ir skirtingi istorijos periodai turėjo savo grožio idealą ir pageidautiną išvaizdą. Kiekvienas pirkėjas ir dabar turi savitą nuomonę apie kiekvieną prekę, ir įpročius prieš pirkimą.

Darbo uždaviniai:

1.Parengti vartotojų elgsenos prieš pirkimą tyrimo metodiką.

2.Pateikti vartotojų elgsenos prieš pirkimą tyrimo rezultatus.

3.Identifikuoti dėsningumus bei pateikti pasiūlymus tolesnei N prekės (-ių) gamintojų ir pardavėjų marketingo veiklai.

  • Vadyba Referatai
  • 2013 m.
  • 12 puslapių (1470 žodžių)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 42 KB
  • Vartotojų elgsena prieš pirkimą
    10 - 3 balsai (-ų)
Vartotojų elgsena prieš pirkimą. (2013 m. Balandžio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-elgsena-pries-pirkima.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:50