Vartotojų elgsena reklamų analizė


Vadybos savarankiškas darbas. Vertybių, susijusių su produktais, akcentavimas reklamoje. Temos pasirinkimas. Temos ir reklamos sąsaja. Reklamų analizė, siūlomi pokyčiai. Naudota literatūra. Priedai.


Mūsų pasirinkta tema – „Vertybių, susijusių su produktais, akcentavimas reklamoje“. Mūsų manymu ši tema padeda atskleisti kokias pagrindines vertybes tam tikrose reklamose akcentuoja reklamos užsakovas ar sumanytojas. Manome, kad kiekviena reklama susijusi su produkto arba paslaugos pardavimu turi vartotojui parodyti kokią naudą jis gaus įsigydamas reklamuojamą produktą ar paslaugą. Taigi labai svarbu reklamoje tinkamai parodyti kokias vertybes vienas ar kitas produktas turi ir kokias vertybes jis prezentuoja.

Vartotojų elgsena reklamų analizė. (2014 m. Balandžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-elgsena-reklamu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:40