Vartotojų elgsena renkantis parduotuvę UAB „Rimi Lietuva“


Vadybos analizė. Įvadas. Vartotojų elgsenos samprata. Svarbiausi vartotojų elgsenos požymiai. Vartotojų elgsenos įtakojantys veiksniai. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Kultūriniai veiksniai. Socialiniai veiksniai. Asmeninio pobūdžio veiksniai. Psichologiniai veiksniai. Tyrimo metodas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas yra išsiaiškinti teorinius vartotojų elgsenos įtakos veiksnius bei atskleisti kas skatina pirkėjusapsipirkinėti ,,UAB Rimi Lietuva" tinklui priklausančiam ,,Rimi" parduotuvėse.

Darbo uždaviniai:

•Susipažinti su vartotojų elgsenos samprata.

•Išanalizuoti pagrindinius vartotojų elgsena įtakojančius veiksnius.

•Atlikti tyrimą ir išanalizuoti, kas skatina pirkti ,,Rimi" parduotuvėse.

Tyrimo tikslas:

•Išanalizuoti, kas skatina pirkti ,,Rimi" parduotuvėse.

Tyrimo objektas:

•,,Rimi" prekybos centro vartotojai.

Tyrimo metodas:

•Įvertinus įvairiausius apklausų metodus buvo pasirinktas anketavimo būdas. taikant šį metodą yra lengviausiai išsiaiškinti vartotojų nuomonę.

  • Vadyba Analizės
  • 2014 m.
  • 15 puslapių (1851 žodis)
  • Kolegija
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 469 KB
  • Vartotojų elgsena renkantis parduotuvę UAB „Rimi Lietuva“
    10 - 2 balsai (-ų)
Vartotojų elgsena renkantis parduotuvę UAB „Rimi Lietuva“. (2014 m. Birželio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-elgsena-renkantis-parduotuve-uab-rimi-lietuva.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 14:33