Vartotojų elgsena rinkos salygomis


Ekonomikos kursinis darbas. Vartotojų elgsena rinkos sąlygomis. Įvadas. Vartojojo elgsena. Ribinio naudingumo teorija. Vartotojų prioritetai ir indiferentiškumo kreivės. Biudžetinis apribojimas ir biudžetinė tiesė. Vartotojo pusiausvyros analizė ir vaizdavimas indiferentiškumo kreivių metodu. Ribinis naudingumas ir paklausos dėsnis. Smito vertės paradokas. Pajamų ir vartojimo kreivės. Išvados. Naudota literatūra.


Žmonės labai skirtingai elgiasi pasirinkdami prekes ir paslaugas vartojimui. Jų norai ir siekiai tiek kiekio, tiek kokybės atžvilgiu labai skirtingi. Vartodami prekes ir paslaugas, žmonės tenkina vienokius ar kitokius savo poreikius.

Kiekvienas vartotojas, prieš įsigydamas prekę ar paslaugą, pirmiausia turi atsakyti į tris klausimus: 1. Ką nusipirkti? 2. Kiek kainuoja? 3. Ar užteks pinigų prekei nusipirkti?

Kad atsakytų į pirmąjį klausimą, vartotojas turi žinoti prekės naudingumą jam; kad atsakytų į antrąjį klausimą, turi gauti informaciją apie kainas; atsakydamas į trečiąjį klausimą, jis turi žinoti savo pajamas. Taiga naudingumas, kaina ir pajamos yra pagrindiniai vartotojo elgesio teorijos elementai.

Darbo tikslas – atsižvelgiant į vartotojų elgesiui įtaką darančius faktorius nustatyti, kokios bus šio elgesio pasekmės bei rezultatai įvairiose rinkos situacijose.

Darbo uždaviniai – išsiaiškinti, kas lemia vartotojų elgseną rinkos sąlygomis; apibendrinti lemiančių faktorių daromą įtaką.

Vartotojų elgsena rinkos salygomis. (2013 m. Gegužės 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-elgsena-rinkos-salygomis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 08:19