Vartotojų elgsenos įvertinimas


Bakalauro darbas pdf. Vartotojo elgsena. Vartotojo elgsena pdf. Baigiamasis darbas klientu. Vartotojo elgsena banke klientu. Vartotoju elgsena renkatins banku paslaugas. Baigiamasis darbas su anketine apklausa. Vartotoju elgsena darbo problema. Vartotoju elgsenos bakalauras anotacija. Vartotojų elgsena+magistro baigiamasis darbas+pdf.

Vadybos bakalauro darbas. Įvadas. Vartotojo elgsena. Vartotojo elgsenos samprata. Vartotojų elgsenos modeliai. Vartotojo elgseną įtakojantys išoriniai ir vidiniai veiksniai. Vartotojų sprendimas pirkti ir sprendimo priėmimo procesas. Vartotojo sprendimo priėmimo etapai. Vartotojų elgsenos vertinimas a. Jankausko iį „mahoma“. A. Jankausko iį „mahoma“ pristatymas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatų analizė ir interpretavimas. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra. Priedai.


Vartotojų rinką sudaro žmonės, kurie perka ir prekes (ar paslaugas) naudoja savo reikmėms, t.y. asmeniniam naudojimui. Vartotojų apsisprendimą pirkti veikia ne tik asmeniniai ir psichologiniai, bet ir socialiniai ir kultūriniai veiksniai. Vartotojų elgseną nulemia daugybė veiksnių, kuriuos organizacija turi panaudoti tam, kad nepamirštų rizikos galimybės ir patirtų sėkmę.

Baigiamajame darbe atliekamas vartotojų elgsenos, renkantis prekes, vertinimas. Organizacijos ar įmonės tenkina klientų poreikius, siūlydamos visą kompleksą paslaugų ar prekių, kurių organizavimas ir vartojimas turi specifinių bruožų. Kiekvieno vartotojo elgesys gali priklausyti nuo vidinių, išorinių bei kitų veiksnių, galinčių lemti galutinį pasirinkimą.

Darbo problema - pirkėjų sumažėjimas drabužių parduotuvėje.

Darbo objektas – A. Jankausko IĮ „Mahoma“ drabužių parduotuvės „Elegancijos klasė“ vartotojų elgsena.

Darbo tikslas – išanalizuoti A. Jankausko IĮ „Mahoma“ drabužių parduotuvės „Elegancijos klasė“ vartotojų elgseną.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti vartotojų elgsenos sampratą ir esmę;

2.Išsiaiškinti vartotojų elgseną lemiančius veiksnius;

3.Ištirti pirkėjų A.Jankausko IĮ „Mahoma“ parduotuvės „Elegancijos klasė“ pasirinkimo priežastis.

Darbo etapai:

Tiriamo objekto pasirinkimas, darbo uždavinių suformulavimas, plano sudarymas, tikslo išsikėlimas. Literatūros, mokslinių šaltinių medžiagos surinkimas ir analizavimas. Anketinės apklausos tyrimas. Gautų rezultatų įvertinimas, išvados ir pasiūlymai.

Tyrimo metodai:

1.Aprašomasis (teorinės dalies apžvalga);

2.Anketinė apklausa.

Darbas susideda iš dviejų skyrių: pirmasis skyrius - teorinė dalis, antrasis skyrius – praktinė dalis, kurios metu vertiname duomenis. Darbas parašytas naudojant mokslinę literatūrą, vadovėlius, mokomąją literatūrą.

  • Vadyba Bakalauro darbai
  • 2013 m.
  • 44 puslapiai (7625 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos bakalauro darbai
  • Microsoft Word 1730 KB
  • Vartotojų elgsenos įvertinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Vartotojų elgsenos įvertinimas. (2013 m. Sausio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-elgsenos-ivertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 13:41