Vartotojų elgsenos poveikis marketingo sprendimams


Marketingo skaidrės. “Vartotojų elgsenos poveikis marketingo sprendimams”. Tikslas ir uždaviniai. Vartotojo elgsena. Vartotojų elgsenos esmė. Aplinkos veiksnių įtaka vartotojo elgsenai. Vartotojo elgsenos modelis. Vartojimo prekių vartotojų elgsenos modeliavimo koncepcijos modelis. Vartotojo elgsenos savybių atskleidimas. AČIŪ ŪŽ DĖMESĮ!

  • Marketingas Skaidrės
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (501 žodis)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 336 KB
  • Vartotojų elgsenos poveikis marketingo sprendimams
    10 - 3 balsai (-ų)
Vartotojų elgsenos poveikis marketingo sprendimams. (2014 m. Gegužės 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-elgsenos-poveikis-marketingo-sprendimams.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:57