Vartotojų elgsenos specifika internetinės prekybos kontekste


Marketingo esė. Vartotojų elgsenos specifika internetinės prekybos kontekste.


Esė temos aktualumas ir probleminis klausimas. Vienas pagrindinių organizacijos verslo sėkmę lemiančių veiksnių – gebėjimas suprasti ir įvertinti įmonės klientų elgseną ir pasirinkimus. Pastaruoju metu vis intensyviau naudojant internetą mažmeninėje prekyboje keičiasi ir vartotojų elgsenos motyvai – elektroninės rinkodaros instrumentai privalo būti tinkamai modifikuoti siekiant tinkamai „pasiekti“ ir suprasti vartotoją. Pasak Darby ir kt. (Darby ir kt., 2003), pasaulio šalys siekia įsisavinti internetinę prekybą siekdamos pasinaudoti jos milžiniškomis galimybėmis, todėl vartotojo elgsenos problematika internetinėje erdvėje ir jos analizė tampa aktuali globaliu mastu. Akivaizdu, jog šios problemos kontekste įmonei iškyla klausimas – kokie veiksniai įtakoja varotojo elgseną internetinėje prekyboje, kokiais motyvais galima skatinti aktyvią vartotojo elgseną internetinėje prekyboje ir kokiais teigiamais pokyčiais tai pasižymėtų įmonės veiklos rezultatuose?

  • Marketingas Esė
  • 2013 m.
  • 7 puslapiai (1951 žodis)
  • Marketingo esė
  • Microsoft Word 38 KB
  • Vartotojų elgsenos specifika internetinės prekybos kontekste
    10 - 2 balsai (-ų)
Vartotojų elgsenos specifika internetinės prekybos kontekste. (2013 m. Gruodžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-elgsenos-specifika-internetines-prekybos-kontekste.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:43