Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje


Marketingo tyrimas. Įvadas. Vartotojų elgsenos teorijos. Vartotojų prekių pirkimo procesas. Naudingumo teorija. Elastingumo teorija. Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje ,,superdrug“. „Superdrug“ parduotuvės veiklos analizė. Vartotojų elgsenos tyrimo kosmetikos parduotuvėje ,,Superdrug“ metodologija. Kosmetikos parduotuvės ,,superdrug“ vartotojų elgesio įvertinimas. Išvados. Literatūra. Priedas.


Labai svarbu žinoti kokius veiksmus atlieka vartotojas priimdamas sprendimą pirkti prekę.

Tyrimo metodika. Norint, kad verslas gerai sektųsi, reikia žinoti vartotojų poreikius, jų nuomonę. Labai svarbu, kad vartotojas, atėjęs į parduotuvę, nenusiviltu kainomis, prekių kokybe, netinkamu pardavėjų elgesiu, kadangi sunku pakeisti jau susidariusią jų nuomonę. Labai svarbu atlikti vartotojų apklausas. Jas reikia atlikti sistemingai, nes tik tada atsiranda ryšys su pirkėju, žinoma jo nuomonė ir poreikis.

Parduotuvių tinklo ,,Superdrug“ vadovai suprasdami vartotojų tyrimo reikšmę dažnai organizuoja vartotojų apklausas.

Atliekamais tyrimas siekiama išsiaiškinti siauresnius vartotojų elgsenos aspektus. Atliekant šį tyrimą panaudotas apklausos metodas. Tyrimas buvo atliekamas kovo mėnesį.

Parduotuvė nori išlaikyti savo pirkėją, todėl stengiamasi dirbti lanksčiai, reguojant į pirkėjų pageidavimus. Pirkėjų išlaikymas turi didžiulę įtaka pelnui. Labai svarbu iš anksto suprasti kodėl praranda pirkėjus ir stengtis laiku spręsti iškilusias problemas.

Matome, kad didžioji dalis pirkėjų, o tai sudaro net 58 proc., lankosi su tikslu ,,pirkti“, o 42 proc. tik pasižvalgyti. Galime teigti, kad dalis pirkėju užsuka dėl informacijos apie nuolaidas ir akcijas, kurios čia būna dažnai. Su kitokiu tikslu nei vienas žmogus neužėjo į parduotuvę. Kaip matome pagal šį paveikslėlį, kad dažnas pirkėjas eina i kosmetikos parduotuvę žinodamas tikslą – pirkti.

Norint išsiaiškinti apie šeimos įtaką perkant kosmetikos priemones, užduotas klausimas ,,Kas daro įtaką renkantis ir perkant kosmetiką?“ Pagal gautus anketinius duomenis paaiškėjo, kad įtakos perkant kosmetiką nedaro niekas dideliam respondentų skaičiui ir tai sudaro 54 proc. apklaustųjų. Mažiausiai įtakoja renkantis kosmetikos prekes vaikai 6 proc., nedidelę įtaką sudaro tėvai, artimieji ir draugai.

1. Norint užtikrinti sėkmę versle, būtina žinoti vartotojų poreikius ir nuomonę. Tam pasitarnauja vartotojos elgsenos tyrimas.

2. Pagal gautus duomenis matome, kad didžiausias privalumas, tai malonus aptarnavimas. Labai svarbu, kad tai vertina žmonės ir jie nėra abejingi į tai kaip elgiamasi su pirkėju.

4. Prioritetas teikiamas pagal apklausos duomenis kainai ir aptarnavimo kokybei.

Mikučionis, P. Vartotojo elgsena rinkoje. Lietuvos ūkis.

Kindurys, V. (1996 Nr. 3). Esamų klientų marketingas.//Lietuvos ūkis

Apulskis, L. (2005). Nurodymas. UAB ,,Kosmelita“

  • Marketingas Tyrimai
  • 2015 m.
  • 25 puslapiai (3624 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 361 KB
  • Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje
    10 - 9 balsai (-ų)
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje . (2015 m. Balandžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-elgsenos-tyrimas-kosmetikos-parduotuveje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:45