Vartotoju elgsenos tyrimas


Vartotojų elgsenos tyrimai. Vartotojų elgsena teorija ir praktika. Saldainiu vartotojai. Vartotojo elgsenos tyrimai. Vartotoju elgsena tyrimo veiksmai. Vidinių ir išorinių veiksnių vartotojų elgsenos tyrimas apklausoje. Elgsenos vertinimas tyrimas. Vartotojų elgsenos teoriniai aspektai. Vartotojo elgsena renkantis imone tyrimas. Vartotoju elgsena tyrimas.

Statistikos tyrimas. Įvadas. Vartotojų elgsena. Išoriniai vartotojų elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojų elgsenos veiksniai. Saldainių gaminių vartotojų elgsenos tyrimo rezultatai. Tyrimo metodologija. Tyrimų rezultatai ir jų interpretavimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo aktualumas – vartotojų elgsenos teorija ir praktika nagrinėjanti individų veiksmus, susijusius su vartojimu. Yra tiriamos priežastys ir pastangos, skatinančios pasirinkti, įsigyti, vartoti ir pašalinti produktą ar paslaugą, siekiant patenkinti asmeninius norus. Įmonės skiria labai daug dėmesio vartotojo poreikiams išsiaiškinti, bando nustatyti ir identifikuoti pagrindinius ir svarbiausius veiksnius, kurie daro didžiausią įtaką įsigyjant prekes ar paslaugas. Taip pat neišimtis yra šokoladinių saldainių gaminiai.Šokoladiniai gaminiai tai prekės. Vadinasi išsirinkdami kurį nors vieną saldainiu gaminį vartotojai yra įtakojami konkrečių veiksnių. Šios temos aktualumas pasireiškia tuo, jog žinomais tyrimo metodais (anketine apklausa) yra išskirtas ir ištirtas rinkos segmentas.

Darbo problema – Nežinomi vartotojų elgsenos veiksniai renkantis saldainių gaminius.

Darbo tikslas: ištirti Lietuvos miestų ir miestelių saldainiu produktų vartotojų elgseną bei išsiaiškinti, kokių veiksnių veikiami vartotojai perka saldainiu gaminius.

Darbo uždaviniai:

•Išnagrinėti vartotojų elgseną teoriniu aspektu.

•Aptarti išorinių veiksnių įtaką vartotojų elgsenai.

•Aptarti vidinių veiksnių įtaką vartotojų elgsenai.

•Atlikti Lietuvos gyventojų nuomonių tyrimą, kokie aspektai juos įtakoja pirkti saldainių gaminius.

Darbo objektas –vartotojų elgsena

Darbo metodai – Darbe yra naudojama mokslinės literatūros analizė. Atliekant respondentų nuomonių tyrimą apie jų vartojimo elgseną, naudojama anketa ( kiekybinis ) metodas. Anketinė apklausa buvo pateikta Internetu. Dažniausiai anketoje buvo naudojami uždaro tipo klausimai, stengiantis išvengti atsakymų įvairovės.

Darbo rezultatai – atlikta vartotojų elgsenos teorinė analizė. Aptarta išorinių ir vidinių veiksnių įtaka vartotojų elgsenai. Atliktas Lietuvos gyventojų nuomonių tyrimas, pateikti vartotojų elgsenos aspektai kurie įtakoja pirkti vartotojus tam tikrus saldainių gaminius.

Darbo apimtis – darbą sudaro 27 puslapiai, 16 paveikslėlių, bei 21 informacijos šaltinis.

  • Statistika Tyrimai
  • 2013 m.
  • 17 puslapių (3332 žodžiai)
  • Kolegija
  • Statistikos tyrimai
  • Microsoft Word 46 KB
  • Vartotoju elgsenos tyrimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Vartotoju elgsenos tyrimas. (2013 m. Sausio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-elgsenos-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:42