Vartotojų įpročiai apsiperkant internetu


Vadybos referatas.

Įvadas. Apklausos aprašymas. Apklausos analizė. Išvados. Literatūra ir kiti informaciniai šaltiniai.


Šiuolaikinėje visuomenėje didžiąja laiko dalį praleidžiame apsupti technologijų. Pasaulis neįsivaizduojamas be interneto arba el. prekybos. Laiko turime mažai, o pinigų daugėja, todėl norisi juos išleisti greitai ir be jokių pastangų. Vartotojai reikalauja patogumo ir greičio aptarnavime, todėl reikalus tvarko internetu arba telefonu.

Prekyba internetu sumažino produkto pristatymo ciklą, nes kiekvienas vartotojas nori gauti produktą čia ir dabar, be jokių užsakymų ir laukimų eilėse. Kuo toliau internetinė prekyba tampa vis populiaresnė ir patikimesnė. Ankstesni vartotojų nuomonių tyrimai apie el. prekybą rodė, kad yra didelis nepasitikėjimas el. paslaugomis. Šiandien tokios paslaugos mums yra įprastos ir net kai kuriems žmonėms kasdienės.

Vartotojų įpročiai priklauso nuo socialinės padėties, išsilavinimo, užimtumo, gyvenimo sąlygų, draugų ir kolegų aplinkos. Mus supantys veiksliai formuoja įročius. Atlikome apklausą: kokie vartotojų įpročiai apsiperkant internetu. Į anketos klausimus atsakė 35 respondentai, kurie mums leido išanalizuoti jų įpročius perkant internetu. Anketoje buvo pateikti 13 klausimų. Pateikta anketa internetu. Anketos anoniminės, respondentas lieka visiškai nežinomas. Respondentų dėmesio buvo užpildant anketa buvo reikalaujama pasitelkus socialinius tinklus.

Beveik 75 proc. respondentų vis dėl to lygina kainas parduotuvėse su kainomis virtulioje erdvėje. Kadangi kainos el. parduotuvėse akivaizdžiai mažesnės, taikomos įvairios nuolaidos vyrauja didesnis prekių pasirinkimas, tai paskatina rinktis el. parduotuvių siūlomas prekes. Dažnai taikomos akcijos pristatymui, todėl nereikia rūpintis transportu prekės pargabenimui. Galima užsisakyti prekes ar paslaugas iš visai kito pasaulio krašto. Tai skatina globalumą ir globalią visuomenę.

Daugumai respondentų yra tekia nusivilti el. parduotuvių prekėmis/ paslaugomis. Net 10 iš 15 respondentų pirkdami prekes/ paslaugas tik Lietuvos el. parduotuvėse yra nusivylę. Pirkdami prekes/ paslaugas tiek iš Lietuvos el. parduotuvių tiek iš užsienio, respondentai yra pasiskirstę po lygiai. Devyniems teko nusivilti prekėmis/ paslaugomis, tiek pat, devyniems – neteko nusivilti. Kadangi dar yra labai daug nusivylusių vartotojų, jie vengia pirkti internetu taip gausiai kaip norėtų. Vyrauja vartotojų nepasitikėjimas el. parduotuvėmis.

  • Vadyba Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (1521 žodis)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 50 KB
  • Vartotojų įpročiai apsiperkant internetu
    10 - 9 balsai (-ų)
Vartotojų įpročiai apsiperkant internetu. (2016 m. Vasario 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-iprociai-apsiperkant-internetu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 15:48