Vartotojų kuriamo turinio neigiami aspektai


Žiniasklaidos kursinis darbas. Įvadas. Vartotojų kuriamo turinio atsiradimas. Vartotojų kuriamas turinys skirtingose grupėse ir jų neigiami aspektai. Tekstai. Tinklaraščiai. Forumai. Straipsnių katalogai. Asmeniniai mokslo resursai. Viešosios enciklopedijos. Klausimai – atsakymai. Nuotraukos. Vaizdo/audio įrašai. Vaizdo įrašų portalai. Audio įrašų portalai. Asmeninio pobūdžio resursai. Pažinčių svetainės. Socialiniai tinklai. Darbo paieškos portalai. Priemonės, mažinančios vartotojų kuriamo turinio neigiamus aspektus. Išvados. Naudota literatūra.


O štai vienos populiariausių ir patikimiausių enciklopedijų pasaulyje Encyclopedia Britannica puslapis Britannica.com užima tik 5000 vietą, nors tarp jos straipsnių autorių galime rasti apie 100 gavusių Nobelio premiją. Juokingas paradoksas, tačiau tokia realybė. Tai tik dar kartą parodo, kad vartotojų kuriamas turinys kuo toliau tuo labiau įgauna vis svarbesnį vaidmenį.

Darbo tikslas – trumpai pristatyti populiariausias platformas, jose kuriamą vartotojų turinį ir vartotojų kuriamo turinio neigiamus aspektus.

Darbo uždaviniai:

1.Aptarti vartotojų internete kuriamo turinio atsiradimą;

2.Aptrati vartotojų internete kuriamą turinį skirtinguose portaluose;

3.Pateikti vartotojų kuriamo turinio įvairiuose portaluose neigiamus aspektus;

4.Nustatyti priemones, kurios padėtų mažinti vartotojų kuriamo turinio neigiamus aspektus.

Vartotojų kuriamo turinio neigiami aspektai. (2014 m. Vasario 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-kuriamo-turinio-neigiami-aspektai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:18