Vartotojų lojalumo ir asortimento analizė


Ekonomikos kursinis darbas. Vartotojų lojalumo ir asortimento analizė teoriniu aspektu. Vartotojų lojalumo samprata. Vartotojų lojalumą formuojantys veiksniai. Prekių asortimento formavimo politika. Asortimento sudarymas ir jam keliami reikalavimai. Uab ,,x“vartotojų lojalumo priklausomybės nuo. Asortimento tyrimas. Uab ,,x“ vartotojų lojalumo analizė. Uab „x“ prekių asortimento ir paslaugų analizė. Uab ,,x“ vartotojų lojalumo tyrimas asortimento atžvilgiu. Išvados.


UAB “x“ vadovaudamasi savo vertybėmis, išsiplėtusiomis galimybėmis ir patirtimi ir toliau sieks, kaip galima geriau patenkinti pirkėjų poreikius. Toliau stengsis būti patikimu partneriu, teikdami kokybiškus biuro aprūpinimo sprendimus, reikalingus verslui plėtoti. Įmonė turi didžiulę patirtį pasirenkant geriausius biuro reikmenis iš viso pasaulio. Juos pristato savo klientams prekių kataloguose, kurie dėl jų aiškumo ir patrauklaus dizaino tapo vartotojui šios srities pavyzdžiu. Atsižvelgdama į klientų poreikius ir besikeičiančios rinkos tendencijas, įmonė platina aukščiausios kokybės biuro reikmenis. „x“ prekes biuro reikmems skirsto taip: popierius ir jo gaminiai, dokumentų laikymo ir archyvavimo priemonės, darbo stalo reikmenys, raštinės reikmenys, rašymo priemonėsir kt. Asortimentas skirstomas pagal klientų grupes, asortimento giluma, platumą, paklausos dažnumą, pagal prekių vartojimo laiką.

Pirkėjų aptarnavimas – tai visiškai apibrėžta, nors kartais ir „neapčiuopiama“ (nemateriali), veikla, kurią mažmeninkas atlieka kartu su pagrindinių prekių ir paslaugų pardavimu. Pirkėjamas yra svarbu platus prekių asortimentas, prekių kokybė, bei prekių kaina. Atlikus tyrimą pastebėjau, kad pirkėjui labai svarbi prekių kokybė – 53% apklaustūjų. Ir svarbiausias veiksnys renkantis prekes iš šių: platus prekių asortimentas, prekių kokybė, prekių kaina. Respondentai pasirinko taip: platus asortimentas – 20%, prekių kokybė – 43%, prekių kaina – 37%. Galima daryti prielaida, kad pirkėjams svarbiausia prekių kokybė.

Vartotojų lojalumo ir asortimento analizė. (2013 m. Gegužės 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-lojalumo-ir-asortimento-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 18:36