Vartotojų mokymo apie informacijos saugumą aspektai


Informatikos namų darbas. Įvadas. Konfidencialios informacijos gavimo būdai. Darbuotojų naršymo internete apribojimai. Ptc „scam“ pavojai. Kaip nepatekti į ptc scam pinkles. Interneto pavojai ir parazitai – spam. Kaip apsisaugoti nuo "spam". Virusai. Kaip apsisaugoti nuo virusų. Patarimas. Tapatybės vagystės. Išvados. Literatūra.


Darbuotojai yra informacijos vartototai, dėl kurių aplaidaus elgesio arba neišmanymo įvyksta įvairaus pobūdžio informacijos konfidencialumo pažeidimai. Darbdavys turi suprasti tai ir apmokyti savo darbuotojus. Labai svarbu investuoti į duomenų ir technikos saugumą kartu su kompetetingais sprendimais, tai garantuos verslo stabilumą, padės išvengti nuostolių ir suteiks naujų veiklos galimybių.

Kiekvienai įmonei reikalingas saugumo politikos dokumentas. Tai oficialus taisyklių rinkinys, kurio privalo laikytis visi darbuotojai ir kiti asmenys, besinaudojantys organizacijos informacija. Pagrindinis šio dokumento aspektas – nustatyti reikalavimus, informacijos saugumui. Saugumo politikos dokumente aprašoma siekiama informacijos saugumo būklė, konkrečios saugumo sistemos, sprendimai, technologijos, diegimo datos, bendrieji principai, išvardijama informacija ir resursai, nustatomi prioritetai.

Vartotojų mokymo apie informacijos saugumą aspektai. (2013 m. Sausio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-mokymo-apie-informacijos-sauguma-aspektai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 18:12