Vartotojų nuomonė Paprasti ir išmanūs telefonai


Marketingo referatas. Įvadas. Išmaniųjų ir paprstų mobilių telefonų tyrimo metodologija. Išmaniųjų ir paprastų mobilių telefonų pristatymas. Tyrimo planas. Tyrimo metodikos ir organizavimo pristatymas. Duomenų analizė ir tyrimo rezultatų interpretacija. Duomenų analizavimas. Rezultatai. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra ir šaltiniai.


Buvo atliktas anketinė apklausa, kuri padėjo išsiaiškinti, kurie telefonai yra pranašesni.

Tyrimo problema – įvertinti išmaniųjų ir paprastų mobilių telefonų populiarumą.

Darbo objektas – išmanieji ir paprasti mobilus telefonai.

Darbo tikslas – išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie išmaniuosius ir paprastus mobilius telefonus.

Tyrimo uždaviniai:

1.Pateikti išmaniųjų ir paprastų mobilių telefonų pristatymą.

2.Atlikti turimo metodikos ir organizavimo pristatymą.

3.Atlikti gautų duomenų analizę.

Tyrimo metodas – 1. Literatūros analizė, buvo analizuota Pajuodis A.. Pranulio V. P. ir Dikčius V. literatūra marketingo klausimais. 2. Atliktas kiekybinis tyrimas – anketinė apklausa (apklausta 26 respondentai, apklausa vyko spalio 14 d.).

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 15 puslapių (2577 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 66 KB
  • Vartotojų nuomonė Paprasti ir išmanūs telefonai
    10 - 4 balsai (-ų)
Vartotojų nuomonė Paprasti ir išmanūs telefonai. (2014 m. Lapkričio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-nuomone-paprasti-ir-ismanus-telefonai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 23:55