Vartotojų nuomonės analizė Maxima


Marketingo kursinis darbas. Santrauka. Įvadas. Įmonės įvaizdžio formavimo teoriniai aspektai. Identitetas ir įvaizdis. Įvaizdį įtakojantys veiksniai. Išorinis įvaizdis. Vidinis įvaizdis. Norimo įvaizdžio kūrimas. Kennedy ir įvaizdžio kūrimo modelis. G. Dowlingo įvaizdžio kūrimo modelis. Abratto įvaizdžio kūrimo modelis. Organizacijos įvaizdžio samprata ir įvaizdžio formavimas. Organizacijos įvaizdžio samprata. Organizacijos įvaizdis, identitetas, reputacija. Organizacijos įvaizdžio formavimo procesas. Įvaizdžio vertinimo esmė. Uab ,,maxima‘‘ lt pristatymas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai ir išvados. Išvados ir siūlymai. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas – įvertinti ir išanalizuoti vartotojų nuomonę apie UAB ,,Maxima‘‘ LT įvaizdį, ir jį lemiančius veiksnius.

II) Darbo objektas – UAB ,,Maxima‘‘ LT prekybos įmonės įvaizdžio formavimo analizė, prekybos centrų klientų atžvilgiu.

III) Tyrimo dalykas – mažmeninės prekybos įmonės įvaizdžio formavimo ypatumų nagrinėjimas anketos pagalba.

IV) Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti įmonės formavimo teorinius aspektus.

2.Susipažinti su organizacijos įvaizdžio samprata ir formavimu.

3.Apžvelgti organizacijos įvaizdžio identitetą ir reputaciją.

4.Išanalizuoti organizacijos įvaizdžio formavimo sampratą ir procesus.

5.Pristatyti įvaizdžio vertinimo esmę.

6.Atlikti kiekybinį tyrimą.

Darbo objektas – įmonių įvaizdis ir komunikacijos priemonės.

Vartotojų nuomonės analizė Maxima. (2013 m. Lapkričio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-nuomones-analize-maxima.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:51