Vartotojų nuomonės apie duonos ir pyrago gaminius tyrimas


Marketingo tyrimas.

Įvadas. Tyrimo metodika. Vartotojų nuomonės apie duonos ir pyrago gaminius tyrimas. Demografiniai duomenys. Vartotojų nuomonės apie duonos ir pyrago gaminius. Pasiūlymai. Išvados. Priedai.


Tyrimai yra labai svarbūs norint išanalizuoti vartotojų poreikius į atitinkamus aspektus, tačiau gali būti analizuojama įmonės veikla ir kita. Jau nuo senų laikų yra poreikis analizuoti žmonių požiūrius į gamintojus, produkciją, marketingo teikiamas subtilybes.

Taigi, atliekant tyrimą bandysime išanalizuoti vartotojų nuomonę apie duonos ir pyrago gaminių vartojimą, bei veiksnius lemiančius jų pasirinkimą.

Darbo tikslas –

Darbo uždaviniai:

Parengti anketą, norint sužinoti respondentų nuomones apie duonos ir pyrago gaminius.

Apklausti respondentus apie duonos ir pyrago gaminių vartojimą.

Išanalizuoti surinktą informaciją apie vartotojų nuomones apie duonos ir pyrago gaminių vartojimą.

Įvertinti situaciją, bei pateikti siūlymus.

Šiame darbe analizuosime vartotojų pasirinkimą duonos ir pyragų produkcijoje. Tyrimas buvo organizuotas rugsėjo – gruodžio mėnesiais. Tyrimo metu buvo apklausti Marijampolės savivaldybės gyventojai. Anketa buvo sudaryta iš 3 dichotominių ir 7 multichotominių klausimų.

Tyrimo objektas. Duonos ir pyrago gaminių vartotojai.

Problema. Duonos ir pyrago gaminių vartojimo sumažėjimas.

Tyrimo tikslas - išanalizuoti vartotojų nuomonę apie duonos ir pyrago gaminius ir veiksnius lemiančius jų pasirinkimą.

Atliekant šį tyrimą, buvo apklausti 23 respondentai. Anketoje jie turėjo pažymėti savo demografinius duomenis. Pirmame paveiksle pavaizduotas respondentų pasiskirstymas pagal lytį.

Atliekant tyrimą 18-20 m. buvo 22% respondentų, 21-30 m. sudarė 57%, 51-60 m. – 9%, o kitų amžiaus grupių po 4%. Kaip matome aktyviausi buvo 21-30 m. respondentai.

Visuomeninė padėtis – bendra individo arba socialinės grupės padėtis visuomenėje, susijusi su jų pareigomis ir teisėmis. Tai apima išsilavinimą, profesiją, pareigas, šeimos ryšius, religiją ir kt. Trečiame paveiksle pavaizduotas respondentų pasiskirstymas pagal visuomeninę padėtį.

Atliekant tyrimą pagal visuomeninę padėtį paaiškėjo, kad aktyviausi buvo dirbantys ir studentai, kurie sudarė po 37-38%, šiek tiek mažiau aktyvesni buvo bedarbiai – 21% ir pensininkai – 4%.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (1756 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 255 KB
  • Vartotojų nuomonės apie duonos ir pyrago gaminius tyrimas
    10 - 5 balsai (-ų)
Vartotojų nuomonės apie duonos ir pyrago gaminius tyrimas. (2016 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-nuomones-apie-duonos-ir-pyrago-gaminius-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 12:51