Vartotojų nuomonės apie prekybos centro Rimi teikiamų paslaugų marketingo komplekso tyrimo rezultatų analizė


Klientu nuomones tyrimas kaina. Vartotoju nuomones tyrimai kursinis. Vartotoju poreikiams issiaiskinti vartotoju tyrimas kompleksas.

Marketingo analizė. Įvadas. Tyrimo rezultatų analizė. Demografiniai rodikliai. Veiksniai įtakojantys prekybos centro „rimi“ pasirinkimą bei lankomumą. Prekybos centro „rimi“ prekių asortimentas. Prekybos centro „rimi“ kainodara. Prekybos centro „rimi“ aptarnavimas. Prekybos centro „rimi“ nuolaidos, akcijos, lojalumo programa. Išvados. Literatūra.


Tyrimo tikslas– Išanalizuoti vartotojų poreikius bei jų patenkinimą apsiperkant prekybos centre “RIMI”.

Tyrimo problema – Vartotojų nuomonė apie PC “RIMI” marketingo kompleksą (asortimentas, kaina, paskirstymas, rėmimas)

Tyrimo objektas – Vartotojai

Tyrimo uždaviniai:

1. Išsiaiškinti ar klientus tenkina prekybos centro „RIMI“ siūlomas prekių asortimentas.

2. Išsiaiškinti ar prekių kainos prekybos centre yra priimtinos pirkėjams.

3. Įvertinti pirkėjų nuomonę apie prekybos centro „RIMI“ personalą bei aptarnavimo kultūrą.

4. Išsiaiškinti, kaip pirkėjai vertina prekybos centre vykdomas akcijas bei nuolaidų kortelės teikiamą naudą.

5. Išanalizuoti prekybos centro „RIMI“ rėmimą.

Hipotezės:

•60% apklaustųjų apsiperka prekybos centre “RIMI”;

•65% respondentų mano, kad prekių kainos yra vidutinės.

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 20 puslapių (2194 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 96 KB
  • Vartotojų nuomonės apie prekybos centro Rimi teikiamų paslaugų marketingo komplekso tyrimo rezultatų analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Vartotojų nuomonės apie prekybos centro Rimi teikiamų paslaugų marketingo komplekso tyrimo rezultatų analizė. (2013 m. Balandžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-nuomones-apie-prekybos-centro-rimi-teikiamu-paslaugu-marketingo-komplekso-tyrimo-rezultatu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:16