Vartotojų pasitenkinimas teikiamoms paslaugomis analizė


Marketingo projektas.

Pagrindiniai faktai apie kiekybinius tyrimus. Kiekybiniai tyrimai yra tinkamiausi , kuomet. Kiekybinių tyrimų metodai. Kokybiniai tyrimai yra tinkamiausi , kuomet. Kokybinių tyrimų metodai. Anketinės apklausos privalumai grupinės. Kokias šalys dažniausiai keliaujate. Kokias keliones dažniausiai renkatės. Kokios yra jūsų pajamos per mėnesį? Įrašykite Eur. Jūsų amžius metais. Jūsų lytis , teisingą atsakymą apibraukite. Neatitiko mano lūkesčių Atitiko mano lūkesčius Viršijo mano lūkesčius. Aptarnavimas 10 24 Pakankamas informacijos kiekis apie šali kuria vyksiu 10 20 12 Prekės kaina 10 10 14 Dinamikos eilutės rodiklių skaičiavimas. Eu upload iblock 104 12 Gintalas.


Tyrimo problematika: Mažėjantis Toptravel klientu skaičius. Blogėjantys tam tikri įmonės rodikliai

Tyrimo objektas: 18 metų ir vyresni asmenys, norintys ir mėgstantis keliauti

Tyrimo hipotezė: ,,Toptravel‘‘ teikiamų paslaugų kokybė netenkina daugelio klientų poreikių.

4. Naudojantis apklausos metodu nustatyti klientų požiūrį į Toptravel darbo patikimumą.

5. Išnagrinėti kas lemia kad vis mažiau žmonių renkasi Toptravel

Remiantis pateikta diagramą galima daryti išvadas, kad net 30 respondentu pasirinko Toptravel agentura del imones ilgametes patirties ir nei vienas respondentas nepasirinko imones del jos reklamos

Remiantis pateikta skrituline diagrama galima sakyti, kad respondentai dažniausiai vyksta i Turkija o rečiausiai vyksta i Bulgarija

Remiantis diagrama galima daryti išvadas ,kad trečdalis respondentu dažniausia renkasi poilsines keliones,o rečiausiai respondentai vyksta į romantines ar netgi kitas keliones

Apklaustųjų nuomonė apie veiksnius, kurie lėmė pasirinkti Toptravel agentūra atsakė ,kad jiems svarbiausia yra maža kaina (vert.vid 3,7 ,moda-4),respondentų nuomonės panašios, sklaidos koeficientas yra 27 procentų. Pagal respondentų atsakymus jie tvirtino, kad mažiausiai svarbus iš išvardintų veiksniu yra reklama (vert.vid.2,3,moda-2) –respondentai atsakė, jog reklama yra visiškai nesvarbu Tačiau šiuo klausimu apklaustųjų nuomonė buvo labai panaši – sklaidos koef.28%)

Daugiau nei trečdalis apklaustųjų pajamos per mėnesį yra nuo 400 eurų iki 700 eurų, ir tik vienas iš sepyniu respondentų gauna didesnį nei 1000 eurų per mėnesį atlyginimą

Remiantis pateikta skrituline diagrama galima sakyti, kad dažniausiai atsakantis respondentai yra nuo 18 iki 28 metų,o rečiausiai atsakantis respondentai buvo 58 metų ir vyresni

Pagal čia skrituline diagrama matome ,kad daugiausia į mano sukurta anketa atsake moteris jos sudare daugiau nei puse apklaustųjų

Pagal šia diagram matome ,kad svarbiausia respondentams vertinant Toptravel veikla yra,kad kainos yra prieinamos ,taip pat ne ka mažoiau pagal svarbuma yra patogus darbo laikas.Taip pat galime pamatyti ,kad respondentams visiškai nesvarbu yra aptarnavimo kokybiškumas.

10. Prašau įvertinkite šiuos teiginius apie paskutinį jūsų apsilankima šioje imoneje,kai pirkote bilietus i užsieni. Pažymėkite x ties Jūsų vertinimą atitinkančiu balu (1 - blogiausiai atitiko Jūsų lūkesčius, 9 - geriausiai/labiausiai atitiko Jūsų lūkesčius)

Apklaustųjų nuomonė apie paskutinį jūsų apsilankima šioje imoneje,kai pirkote bilietus i užsieni buvo įvairi. Respondentai labiausiai buvo patenkinti informacijos suteikimu (didžiausia dalis žmonių atsakė, kad informacijos suteikimas atitiko mano lūkesčius) labai panašiai atsake ir apie aptarnavimą ,nes šitų dviejų rodikliai yra labai panašus .Labiausiai apklaustuosius nuvylė prekės kaina ,bet ir respondentus kas keisčiausia labiausia nustebino ir prekes kaina ,nes daugiausiai respondentu atsakė ,kad tai viršijo jų lūkesčius.

  • Marketingas Projektai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Justinas
  • 18 puslapių (2194 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo projektai
  • Microsoft Word 98 KB
  • Vartotojų pasitenkinimas teikiamoms paslaugomis analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Vartotojų pasitenkinimas teikiamoms paslaugomis analizė . (2017 m. Gegužės 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-pasitenkinimas-teikiamoms-paslaugomis-analize.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 14 d. 10:23