Vartotojų pasitenkinimo registrų duomenų viešosiomis e. paslaugomis tyrimas


Viešojo administravimo kursinis darbas. Įvadas. Viešosios paslaugos ir vartotojų elgesys e. erdvėje. Viešųjų paslaugų samprata. Vartotojų elgsenos segmentavimo metodai. Vartotojų elgsena e. erdvėje. Vartotojų pasitenkinimo, poreikių vertinimas ir specifika. Vartotojų pasitenkinimas vį „Regitra“ vep. Vartotojų pasitenkinimas VĮ „Regitra“ e. paslaugomis. VĮ „Regitra“ e. puslapio vertinimas pagal vartotojų pasitenkinimo aspektai. Trūkumai ir pasliulymai. Išvados. Literatūra.


1.1 Viešųjų paslaugų samprata

Viešųjų paslaugų teikimas yra reglamentuojamas specialiais įstatymais arba kitais teisės aktais, kuriuose nustatoma paslaugų teikimo tvarka, taisyklės, terminai ir kt. Pavyzdžiui, švietimo paslaugų teikimą reglamentuoja Lietuvos Respublikos švietimo įstatymas bei kiti jį papildantys teisės aktai. Tuo būdu būtent viešojo administravimo subjektai nustato viešųjų paslaugų teikimo taisykles, režimą. Viešųjų paslaugų teikimo pagrindas yra jų išleisti teisės aktai arba išduoti

Privačios paslaugos taipogi yra reguliuojamos teisės aktais. Tačiau jei viešųjų paslaugų reguliavimo tikslas - padaryti jas visuotinai prieinamas, patenkinti viešąjį interesą, tai privačiųjų paslaugų reguliavimo paskirtis - žtikrinti ir padėti plėtoti tarp paslaugų gavėjų ir teikėjų sąžiningus, abipuse nauda pagrįstus santykius.

Yra 2 pagrindiniai būdai ir 1papildomas pagal kuriuos galima segmentuoti vartotojų elgseną. Pirmasis būdas butu pradedant nuo vartotojų charakteristikos, nustatyti bei įvertinti, ar vartotojų grupės turės skirtingus poreikius. Alternatyvus variantas – galimas vartotojų grupavimas remiantis jų poreikiais, o tada atlikti charakteristikų analizę, kurį leistų identifikuoti grupes pagal jų poreikius bei norus.

1.2.1 Vartotojų elgsena e. erdvėje

D. L. Hoffman ir T.P Novak apibrėžė vartotojo elgsena internete kaip būseną, kuri yra charakterizuojama nenutršūkstamu atsakymų srautu, sukelianti susidomėjimą bei savivokos praradimą ir savo ego įtvirtinimą. Tai reiškia, kai vartotojas naršo internete, jis yra įsitraukęs į tai, ką mato bei daro, ir jį sunku nuo ieškojimų atitraukti. Vartotojai, ypač naujoka, suvokia tai kaip nuotykį, eksperimentą patiria azartą tyrinėdami nežinomus plotus.

Vartotojas tokioje būsenoje yra ypač jautrus ir atviras atplaukiančiai informacijai, ypač jei ji atitinka jo poreikius. Norėtųsi priminti, kad vartotojas internete renkasi pats. Jis pats susiformuoja pageidaujamą vaizdą, nes tai nesunku padaryti tik keletą paspaudimų pele. Naršydamas po internetą vartotojas tenkina savo informacijos poreikį rasdamas atsakymus į savo klausimus. Jei lankytojas neranda tam tikrame tinklalapyje neranda reikiamos informacijos, jo poreikis pasilieka nepatenkintas, dėl to vargu ar kita kartą ieškodamas atsakymų į savo klausimą eis į tą tinklalapį. „Fine Communication“ prezidentas Adan Fine teigia jog: „Vartotojai yra kasdien bomborduojami gausybe reklaminių pranešimų ir dėl šios priežasties pasidarė ypač jautrus ir atsirenka vis mažiau pranešimų, bet jei atsirenka pranešimą, akivaizdu, kad jam tai yra svarbu ir jis turi rimtų ketinimu“.

Pagrindiniai vartotoju pasitenkinimo kriterijai butu atsižvelgiami pagal tokius aspektus :

Siekiant išsiaiškinti į vartotojų pasitenkinimą arba nepasitenkinimą e. paslaugomis ir tai lemiančius veiksnius, taikytas e.paslaugos elektroninio tinklalapio tyrimas, ar atitinka aspektus vartotojo pasitenkinimui kelti, bei apklausa. Pasirinkta viena, VĮ „Regitra“ e. paslauga kuri susijųsi su registrų duomenų e.paslauga, iš visų kitų e.paslaugų.

Šios įmonės pagalbą, visos transporto priemonės turi savo registracijos dokumentus, serijinius numerius ir atlieka savo funkciją keliuose ir ne tik. Ji egzaminuoja naujus vairuotojus, tikrina jų kelių eismo taisyklių žinias, bei tikrina mašinos valdymą aikštelėje bei eisme. Be šios įmonės policijos darbas būtų dar labiau užkrautas, nes prieš VĮ “ Regitra” atsidarymą šias funkcijas atlikinėjo Policija.

Vartotojų pasitenkinimo registrų duomenų viešosiomis e. paslaugomis tyrimas. (2015 m. Balandžio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-pasitenkinimo-registru-duomenu-viesosiomis-e-paslaugomis-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:32