Vartotojų pasitenkinimo vertinimas turizmo įmonėse


Klientu pasitenkinimo ivertinimo testas. Vartotojų patenkinimo esmė. Sveikatinimo paslaugu metodikos sarasas. Klientu pasitenkinimo isvados. Sveikatinimo paslaugu vertinimas.

Turizmo bakalauro darbas. Vartotojų pasitenkinimo vertinimas sveikatingumo paslaugas teikiančiose įmonėse. Įvadas. Vartotojų pasitenkinimo sveikatingumo paslaugomis teoriniai konceptai. Sąvokos „vartotojas“ esmė. Vartotojų, klientų ir pirkėjų samprata ir skirtumai. Vartotojų pasitenkinimas paslaugomis. Sveikatingumo paslaugos ir jų charakteristika. Sveikatingumo skatinimas lietuvoje. Sveikatingumo paslaugas teikiančios įmonės kauno mieste. Sveikatingumo paslaugas teikiančių įmonių kokybės tyrimas. Sveikatingumo paslaugas teikiančių įmonių kokybės tyrimo metodikos pagrindimas. Sveikatingumo paslaugas teikiančių įmonių kokybės tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Baigiamojo darbo tema - Vartotojų pasitenkinimo vertinimas sveikatingumo paslaugas teikiančiose įmonėse (Consumer satisfaction evaluation in health service enterprises).

Raktiniai žodžiai: vartotojas, sveikatingumo paslaugos, pasitenkinimo vertinimas.

Darbo objektas – Vartotojų pasitenkinimo lygis.

Darbo tikslas – nustatyti vartotojų pasitenkinimo lygį sveikatingumo paslaugas teikiančiose įmonėse.

Darbo uždaviniai:

1.Nusakyti sąvokos „vartotojas“ esmę;

2.Nurodyti vartotojų, pirkėjų ir klientų sąvokų skirtumus;

3.Apibūdinti vartotojų pasitenkinimą paslaugomis;

4.Pateikti sveikatingumo paslaugų charakteristiką;

5.Nustatyti, kokiomis priemonėmis sveikatingumas skatinamas Lietuvoje;

6.Išsiaiškinti, kokios įmonės Kauno mieste teikia sveikatingumo paslaugas.

Hipotezė Nr.1:

Vartotojai nėra patenkinti įmonių, teikiančių sveikatingumo paslaugas, veikla Lietuvoje ir vis dažniau renkasi užsienyje veikiančias panašaus pobūdžio įmones.

  • Turizmas Bakalauro darbai
  • 2013 m.
  • Karolina
  • 22 puslapiai (4969 žodžiai)
  • Turizmo bakalauro darbai
  • Microsoft Word 77 KB
  • Vartotojų pasitenkinimo vertinimas turizmo įmonėse
    9 - 2 balsai (-ų)
Vartotojų pasitenkinimo vertinimas turizmo įmonėse. (2013 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-pasitenkinimo-vertinimas-turizmo-imonese.html Peržiūrėta 2017 m. Rugpjūčio 19 d. 15:56