Vartotojų patenkinimas


Vadybos namų darbas. Įvadas. Paslaugų vartotojų pasitenkinimo samprata. Paslaugų vartotojų pasitenkinimą lementys veiksniai. Vidinių vartotojų patenkinimas. Vartotojų poreikių patenkinimo lygio nustatymas grožio salone afroditė. Grožio salono afroditė paslaugų vartotojų pasitenkinimo modelis. Išvados. Literatūra.


Šiuolaikiniame versle kiekvienai įmonei yra naudinga siekti ilgalaikių ir kuo pastovesnių santykių su vartotojais. Pastovių ir lojalumu pasižyminčių vartotojų teikiami privalumai įmonei yra akivaizdūs, bet gali būti pasiekiami tik tuomet, kai jų poreikiai yra visiškai patenkinti.

Šiulaikiniai vartotojai turi labai daug pasirinkimo variantų, tad jų pritraukimas ir išlaikymas tampa sudėtinga ir aktuali kiekvienos įmonės užduotimi.

Grožio salonų vartotojai kelia vis didesnius reikalavimus paslaugos kokybei, nes tai tiesiogiai yra susiję ir su jų pasitenkinimu gaunamomis paslaugomis. Grožio salono paslaugų vartotojų pasitenkinimas tampa esminiu elementu, leidžiančiu ,,pririšti,, jį prie įmonės, o tai tiesiogiai lemia įmonės pajamas ir pelną.

Taigi salonas AFRODITĖ norint kurti paslaugų vartotojų poreikių atitinkančias paslaugas, pirmiausiai turi išsiaiškinti , kokie yra jų lūkesčiai, kas ir kodėl formuoja pasitenkinimą teikiama paslauga.

Tyrimo objektas: Vartotojų patenkinimo lygis SPA ir Grožio salone AFRODITĖ.

Tyrimo tikslas: Atskleisti SPA ir Grožio salono AFRODITĖ paslaugų patenkinimo lygį.

Suformuluotam tikslui pasiekti keliami tokie tyrimo uždaviniai:

1.Identifikuoti veiksnius, kurie daro teigiamą ir neigiamą įtaką grožio salono paslaugų vartotojų pasitenkinimui.

2.Sudaryti grožio salono AFRODITĖ pasitenkinimo modelį.

Tyrimo metodas: kokybinio tyrimo metodas.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2013 m.
  • 10 puslapių (1856 žodžiai)
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 52 KB
  • Vartotojų patenkinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Vartotojų patenkinimas. (2013 m. Gegužės 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-patenkinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:21