Vartotojų poreikių nustatymo programa


Vadybos referatas. Įvadas. Lūkesčiai ir vartotojo elgsena. Vartotojų poreikiai. A. Maslow poreikių piramidės teorija. Vartotojų poreikių nustatymas. Poreikių patenkinimo įvertinimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas – išsiaiškinti vartotojų poreikių nustatymo programos pagrindinius aspektus.

Darbo uždaviniai:

Sužinoti kokie yra pagrindiniai vartotojų lūkesčiai

Apžvelgti vartotojo poreikius lemiančius veiksnius, A.Maslovo poreikių piramidės teorija

Suprojektuoti produkto gamybos ar paslaugos teikimo procesą.

Išnagrinėję šį metodą, bei atlikę visus šiuos procesus, mes sužinosime kokie yra vartotojų poreikiai, bei kaip juos įgyvendinti.

Sužinojome kokie gali būti vartotojų lūkesčiai, nuo ko jie gali priklausyti, kaip keičiasi vartotojų elgsena lūkesčių vertinimo ir lyginimo procese.

Nustatėme pagrindinius aspektus darančius ytaką vartotojo poreikiams.

Išnagrinėjome A. Maslow poreikių hierarchinę piramidę, jos sudedamasias dalis.

Sužinojome kaip nustatomi ir įgyvendinami poreikiai.

  • Vadyba Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1396 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 47 KB
  • Vartotojų poreikių nustatymo programa
    10 - 7 balsai (-ų)
Vartotojų poreikių nustatymo programa. (2015 m. Gruodžio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-poreikiu-nustatymo-programa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:19