Vartotojų požiūrio į uab marketingo kompleksą tyrimas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Tyrimo metodika. Tyrimo analizė. Bendras žmonių požiūris į vartojimą. Bendras žmonių požiūris į šiuolaikines technologijas. Uab ,,LVG technologijos‘‘ charakteristika. Uab ,,LVG technologijos‘‘ marketingo komplekso elementų įvertinimas. Demografiniai duomenys. Išvados ir siūlymai. Literatūros ir šaltinių sąrašas. Priedai.


Visoms šiuolaikinėms įmonėms tenka veikti nuolat besikeičiančioje aplinkoje, todėl sėkminga jų veikla priklauso nuo sugebėjimo greitai ir lanksčiai reaguoti į rinkos pasikeitimus, naujus vartotojų poreikius. Svarbu greitai įsisavinti naujas technologijas, teikti naujas prekes ar/ir paslaugas. Įmonė, norinti pasiekti tokių rezultatų, būtinai turi atsižvelgti į marketingo kompleksą – prekę (jos sukūrimą, gamybą, įpakavimą), kainą (jos nustatymą, reguliavimą, nuolaidas), rėmimą (reklamą), paskirstymą (prekių pateikimą vartotojui patogiu laiku ir forma). Šios keturios grupės padeda susikoncentruoti į marketingo veiskmų centrą – vartotoją ir jo poreikius.

Šiame darbe mes įvertinsime visus marketingo komplekso elementus bei pasirinktos įmonės naudojamas marketingo priemones, kurios padeda sėkmingai funkcionuoti rinkoje.

dauguma respondentų mano, kad prekių ir paslaugų asortimento didėjimas leistų dažniau naudotis UAB ,,LVG technologijos‘‘ siūlomomis prekėmis ir paslaugomis.

Daugiau nei pusė respondentų mano, kad įmonės prekių ir paslaugų asortimentas atitinka vartotojų naujausių technologijų poreikius.

Tyrime naudojamas kiekybinis tyrimo metodas.

Tyrimas buvo atliktas 2013 m. lapkričio – gruodžio mėn.

Tyrimo anketą sudaro 18 klausimų, iš kurių 5 yra dichotominiai, o 13 multichotominiai.

Tyrimo imties dydis nustatomas pagal formulę:

Tyrime stengiamasi gauti 95% patikimumo laipsnį, norima atrankos klaida 3%, o visumos nuomonės procentinis pasiskirstymas 50%. Gauname tyrimo imtį, kurią sudaro:

Šioje dalyje nagrinėsime UAB ,,LVG technologijos‘‘ marketingo kompleksą, aptardamos jos veiklą bei marketingo sistemos elementus.

Norint teisingai suprasti apklausoje dalyvavusių asmenų požiūrį į mūsų nagrinėjamos įmonės marketingo kompleksą, būtina išsiaiškinti bendrą jų nuomonę apie prekių ir paslaugų vartojimą.

Norint kuo geriau išanalizuoti įmonės marketingo kompleksą, verta gerai žinoti pačios įmonės charakteristiką. Šie duomenys padeda geriau susipažinti su UAB ,,LVG technologijos‘‘ veikla, jos darbuotojais ir klientais.

UAB ,,LVG technologijos‘‘ užsiima mažmenine naujausių technologijų prekyba, bei jų priežiūros paslaugomis. Ši įmonė savo veiklą pradėjo 2009 m., V. Kudirkos g. 39, Marijampolėje, o savo darbus vykdo visoje Lietuvoje ir ne tik. Įmonėje šiuo metu dirba 9 darbuotojai.

,,LVG technologijos‘‘ – inovatyvi įmonė, kuri nuolatos stengiasi siūlyti bei diegti pažangiausių technologijų sprendimus savo klientams. Ilgalaikė darbo patirtis, nuolatinis tobulėjimas ir darbas su pirmaujančiais partneriais užtikrina klientams pirmumą šiuolaikinėms technologijoms. Įmonė siūlo oro kondicionavimo, vėdinimo, saugos bei įgarsinimo sistemas, jų diegimą, garantinę – pogarantinę priežiūrą.

Siekdamos išsiaiškinti respondentų nuomonę apie teigiamiausiai ir neigiamiausiai vertinamas įmonės paslaugas ir aptarnavimą, pateikėme kelis teiginius kurie buvo įvertinti balais (žr. 2.4.1 lent.): iš susumuotų rezultatų galime teigti, kad daugiausiai balų buvo įvertinta įmonės atsiskaitymo už prekes ir paslaugas sistema, o mažiausiai teigiamų balsų gavo teiginys, kad esant dabartiniam paslaugų lygiui respondentai nekeistų šios įmonės į kitą.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (2434 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 60 KB
  • Vartotojų požiūrio į uab marketingo kompleksą tyrimas
    10 - 6 balsai (-ų)
Vartotojų požiūrio į uab marketingo kompleksą tyrimas. (2016 m. Sausio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-poziurio-i-uab-marketingo-kompleksa-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 21:59