Vartotoju požiuris i moteriškų striukių asortimentą ir kokybę


Vadybos magistro darbas. Vartotoju požiuris i moterišku striukiu asortimenta ir kokybe. Santrauka. Lenteliu sarašas. Iliustraciju sarašas. Ivadas. Vartotoju elgsena - vienas svarbiausiu tyrimu objektu. Vartotoju elgsenos interpretacija. Vartotojo sprendimo primimo procesas. Veiksniai, lemiantys drabužiu pirkju elgsena, ypatumai. Vartotojo požiurio formavimas. Kokybs itaka vartotojui. Prekiu asortimentas. Prekiu klasifikavimas. Drabužiu asortimento klasifikavimas. Reikalavimai moterišku striukiu asortimentui. Asortimento politika lemiantys veiksniai. Asortimento politikos strategins orientacijos. Asortimento valdymo strategijos. Tyrimai ir ju rezultatai. Vartotoju nuomons tyrimo metodikos parinkimo pagrindimas. Konkreciu statistiniu metodu pritaikymas empiriniame tyrime. Apklausos tyrimo imtis. Vartotoju nuomons tyrimo duomenu analiz. Išvados ir rekomendacijos. Literatura. Priedai.

  • Vadyba Magistro darbai
  • 2013 m.
  • 95 puslapiai
  • Vadybos magistro darbai
  • Adobe PDF 577 KB
  • Vartotoju požiuris i moteriškų striukių asortimentą ir kokybę
    10 - 2 balsai (-ų)
Vartotoju požiuris i moteriškų striukių asortimentą ir kokybę. (2013 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-poziuris-i-moterisku-striukiu-asortimenta-ir-kokybe.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:36