Vartotojų vertės pateikimas


Vadybos referatas. Įvadas. Vartotojo vertė. Vartotojo suvokiama vertė. Vartotojo vertės pateikimas. Vartotojų aptarnavimas. Vartotojų išlaikymas. Išvados. Literatūra.


Kaina – svarbiausias vartotojų pasitenkinimo ir jų lojalumo veiksnys. Lankstus,

Galiausiai kiekvieno verslo sėkmė ar žlugimas priklauso nuo vartotojo vertės, kurią verslas suteikia pasirinktoje rinkoje. Sąvoka vartotojo vertę galima išreikšti taip:

Geriau vartoti terminą „bendras valdomo objekto sąnaudos“ negu „kaina“, kadangi dažnai pirkimo ar tarpusavio santykių išlaidos yra kitokio pobudžio nei kaina. Tai pat ir nauda, gauta iš pirkimo ar tarpusavio santykių, bus visada didesnė nei apčiupiamos gaminio savybės.

Sėkmingai dirbančios kompanijos „konkurencinis pranašumas“ benruoju atveju apibrėžiamas kaip duodantis daugiau vartotojo vertės negu jos konkurentai. Kitais žodžiais tariant, jos naudos santykius su išlaidomis yra didesnis negu kitų žaidėjų segmente ar rinkoje.

Visi verslo subjektai konkuruoja stengdamiesi pateikti didesnę vartotojo vertę, o logisitka suteikia priemones vartotojų aptarnavimui organizuoti.

Vartotojų aptarnavimas tampa svarbus rinkos priemone. Kadangi nėra dviejųvienodų klientų, aptarnavimas turi tenkinti ir skirtingų klientų reikalavimus.

Vartotojo vertė per visą jo gyvenimo laikotarpį priklauso nuo jo pasitenkinimo ir jo išlaikymo savo klientų tarpe, o tam didžiulės įtakos turi logistikos valdymas. Norint tai įgyvendinti, reikia sukurti rinkos varomosios jėgos skatinamą naują logistikos strategiją ir vadovaujantis konkrečiais vartotojų reikalavimais, naujai suformuluoti vartotojų aptarnavimo tikslus.

  • Vadyba Referatai
  • 2015 m.
  • 10 puslapių (1325 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 53 KB
  • Vartotojų vertės pateikimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Vartotojų vertės pateikimas. (2015 m. Kovo 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-vertes-pateikimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:09