Vartotojų visuomenės kultūra Masinė kultūra


Kultūros esė.

Įvadas. Masinė kultūra. Išvados. Žodynėlis. Literatūra.


1.„Vartotojų visuomenė“ yra tokia visuomenė, kuri skatina, remia ar primeta vartotojiško gyvenimo būdo ir strategijos pasirinkimą.

2.Vartotojai vartoja viską: muziką, kiną, kultūrą, darbą ir t.t. Visi visuomenės reiškiniai tapo, taip pat ir žmogus, tavo vartojimo objektais.

3.Auklėjimas arba žiniasklaidos prioritetai iš tikrųjų gali turėti įtakos įsivyraujant masinei kultūrai.

4.Tai kas populiaru, galima apibūdinti nurodant takumo savybę. Keisdamas vietą visuomenės sąrangoje, asmuo įvairiu laiku gali būti ištikimas skirtingų, jei nesakysim prieštaringų, socialinių grupių kultūrai.

5.Nuolat stebime, kaip naujos komercinės kultūros technologijos, informacinės priemonės, daiktai, vartojimas, prestižo supratimas labai greitai keičia santykius ne tik visuomenėje, bet ir tarp artimiausių žmonių, šeimoje, verčia prisitaikyti, griebtis vis ko nors naujo. Todėl darosi neaiški asmens, asmenybės vertybinė skalė, kurios turinį paprastai sudarydavo tam tikri paveldėti, įsisąmoninti dalykai, nekintantys beveik visą žmogaus gyvenimą.

6.Populiarioji, masinė kultūra mus supa kasdien ir visur. Mes tik išėją į gatve su tuo susiduriame ir negalime nuo to pabėgti.

  • Kultūra Esė
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (2113 žodžių)
  • Kultūros esė
  • Microsoft Word 20 KB
  • Vartotojų visuomenės kultūra Masinė kultūra
    10 - 6 balsai (-ų)
Vartotojų visuomenės kultūra Masinė kultūra. (2014 m. Gruodžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-visuomenes-kultura-masine-kultura.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 14:40