Vartotojų visuomenės vertybinių orientacijų (krypčių) kontekstas: teorinis ir empirinis laukas


Lietuvių analizė. Įvadas. Vartotojų visuomenės vertybinių orientacijų (krypčių) kontekstas teorinis laukas. Vartotojų visuomenės vertybinių orientacijų (krypčių) kontekstas empirinis laukas. Išvados. Literatūra.


Temos ištirtumas. Vartotojų visuomenės klausimus įvairiais aspektais nagrinėja prancūzų sociologas ir filosofas Jeanas Baudrillardas (2010) savo knygoje „Vartotojų visuomenė: mitai ir struktūros“. Populiariosios kultūros sampratos problematika tiria amerikiečių komunikacijos mokslų profesorius Johnas Fiske (2008) leidinyje „Populiariosios kultūros suvokimas“. Lietuvos mokslininkas Vytis Čiubrinskas, aptardamas socialinės ir kultūrinės antropologijos teorijos klausimus, atkreipia dėmesį į socialinių gėrybių kaip kylančių iš tam tikrų priklausomybių per mainus problematiką.

Tyrimo objektas – vartotojų visuomenės vertybinių orientacijų (krypčių) kontekstas.

Tyrimo tikslas – nustatyti vartotojų visuomenės vertybinių orientacijų (krypčių) kontekstą.

Tyrimo uždaviniai:

1.teoriškai apibrėžti vartotojų visuomenės vertybinių orientacijų (krypčių) kontekstą;

2.taikant etnografijos ir ekonominės antropologijos metodus, empiriškai pagrįsti vartotojų visuomenės vertybinių orientacijų (krypčių) kontekstą.

Tyrimo metodai:

•mokslinės literatūros analizė ir sintezė;

•kultūrinė antropologija;

•etnografija.

  • Lietuvių kalba Analizės
  • 2013 m.
  • 12 puslapių (2411 žodžių)
  • Universitetas
  • Lietuvių analizės
  • Microsoft Word 178 KB
  • Vartotojų visuomenės vertybinių orientacijų (krypčių) kontekstas: teorinis ir empirinis laukas
    10 - 4 balsai (-ų)
Vartotojų visuomenės vertybinių orientacijų (krypčių) kontekstas: teorinis ir empirinis laukas. (2013 m. Spalio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/vartotoju-visuomenes-vertybiniu-orientaciju-krypciu-kontekstas-teorinis-ir-empirinis-laukas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 02:14