VDV aušinimo sistemos


Vdv ausinimo sistema. Tepimo sistemos sandara. Ausinimo sistemos sandara. Vdv detaliu dilimas. Bortiniai kingstonai. Uzbortinis ausinimas. Variklio aušinimo sistemos konstrukcija. Referatas aušinimo skysti. Stumoklio aušinimo purkštuvas. Vdv reiksme.

Laivybos referatas. Vdv aušinimo sistemos. Cirkuliacine aušinimo sistema. Vdv gamikos rekomendacijos. Nauduojama literatura. Ne visą šilumą degant degalams virstą mechaniniu darbu. Dalis šilumos išeina su išmetamomis dujomis, dalis kaitina variklio dėtales. Kad dėtales neperkaistu, jos yra aušinamos. Dalį šilumos sugeria alyva, didžioji dalį (iki 35%) – aušinamos skystis – vanduo. Šią sistemą aptarnauja tris kingstonai – vienas dugninis ir du bortiniai. Jie nauduojami priklausomai nuo plaukiojimo salygų. Vanduo isiurbiamas per kingstonus ir filtrus išcentrinių arba stumoklinių siurblių deka ir paduodamas į variklį. Vanduo praeina tepalo aušintuvus, oro aušintuvus, variklį ir išmetamos už borto per redukcinį vožtuvą. Jeigu užbortinio vandens temperatura per maža, dalis vandens teka atgal į kingstoną.


Ne visą šilumą degant degalams virstą mechaniniu darbu.

Vdv aušinimo sistemos reikalingos tam, kad nuvesti šilumą nuo gelu vandeniu, kuris cirkulioja uždaru konturu, galima aušinti įvores, stumoklius, purkštuvus, kolektorius, duju turbinos.

Užbortiniu vandeniu aušinamas gelas vanduo aušintuvose, alyva, pripučiamas oras po turbina, šią sistemą aptarnauja tris kingstonai – vienas dugninis ir du bortiniai. Jeigu užbortinio vandens tempdidelis drusku kiekis išsiskiriantis ant detalių paviršiaus, kur beveik visi šiolaikiniai vdv aušinami gelu vandeniu, cirkul. Gelo vandens išejimo temperatura siekia 70-800c. Tai sumažina tempe pagal jūrinio registro reikalavimus, pagrindiniam varikliuj kiekvienas aušinimo konturas turi tureti du siurblius vienodo debito (vienas rezervinis), du aušintuvus (kiekvienas iš ju turi suteikti šilumos nuvedima nuo pagrindinio variklio dirbančio 60% savo galingumo esan stūmokliniai siurbliai naudojami mažų ir vidutinių apsukų vdv, kurie turi geras įsiurbimo sąvybes ir aukšta nvk. Galingėms, mažų apsukų vdv, dažniausiai nauduojami išcentriniai siurbliai, kurių pavara yra nuo elektros variklio. Jie paprasti pagal konstrukcija ir turi aukštą nvk.

Vandens aušinimo sistemoje aušintuvai mažai kuo skiriasi nuo alyvos aušintuvų. Dažniausiai nauduojami vamzdeliniai aušintuvai, kur vamzdžiose teka užbortinis vanduo, o tarp jų – gelas. Užsienio gamibos laivose dažnai nauduojami plokšteliniai aušintuvai (dažniausiai dizel-generatoriose), ir pripučiamojo oro aušintuvai, kurie yra kompaktiški, lengvai ardomi ir valomi, bet jautrios sliegio sviravimamas.

Uždaro konturo vandens aušinimo sistemoje beveik visada ivedamos specialios priemaišos (antikorozines), kurios gerai maišosi su vandeniu ir sudaro stabilią plevelę vamzdine, variklio bloke, cilindro galvutese, kuri neduoda korodotis. Emulsines priemaišos – tai antikorozines alyvos. Van variklio aušinimo režimas ir temperatura aušinimo sistemoje turi didelę reikšmę variklio darbo procesams ir ekonomiškumuj, temperaturiniams itempimams, tepimo sąlygoms, pagrindinio vdv detalių dilimuj. Patirtis rodo kad aušinančio vandens temperatura rejkia palaikiti griežtose rybose, kad varyklio galingumas būtu didžiausas, o santikinis kuro sunaudojimas ir detalių dilimas mažiausiais. Palaikant paaukštintą temperaturą aušinimo sistemoje mes galime padidinti variklio galingumą ir jo ekonomiškumą. Tai perspektivoje būtu galima daugiau panaudoti su aukšta temperatura aušinamos variklius (t01000c).

  • Laivyba Referatai
  • 2010 m.
  • 6 puslapiai (653 žodžiai)
  • Universitetas
  • Laivybos referatai
  • Microsoft Word 7 KB
  • VDV aušinimo sistemos
    10 - 1 balsai (-ų)
VDV aušinimo sistemos. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/vdv-ausinimo-sistemos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 03:03