Vdv Laivų energetinių įrenginių eksplotavimas


Laivo varikliu alkuninio veleno apsuku reguliavimo sistema. Irenginuu eksplotavimas. Automatinis apsukų dažnio reguliavimas vdv. Laivų energetinių įrenginių eksploatavimas referatas.

Mechanikos kursinis darbas. Laivų energetinių įrenginių eksplotavimas. Vdv užvedimas,pašildymas ir apkrovos režimo nustatymas. Vdv aušinimo sistemos paruošimas veikimui. Dviejų kontūrų variklio aušinimo sistema, jos darbo procesas. Keturtakčio vdv dujų skirstymo mechanizmo patikrinimas ir reguliavimas.


Kad oras būtų įsiurbtas į cilindrą, degalai įpurkšti į degimo kamerą ir įvyktų jų savaiminis užsiliepsnojimas, VDV alkūninį veleną specialiais įrenginiais būtina prasukti išoriniu energijos šaltiniu. Įvykus pirmiesiems užsiliepsnojimams cilindruose, pašalinis energijos šaltinis išjungiamas, o variklis perjungiamas, kad veiktų degalais. Šie įrenginiai vadinami variklio užvedimo sistemos įrenginiais. Vidutinis stūmoklio greitis, kai pasiekiamas degalų savaiminis užsiliepsnojimas, vadinamas variklio užvedimo apsukomis, kurios atitinka stūmoklio greitį Cm = 0,7–1,2 m/s. Esant tokiam greičiui, temperatūra cilindruose suslėgimo pabaigoje yra pakankamai aukšta, kad įvyktų savaiminis degalų užsiliepsnojimas. Jei stūmoklio greitis mažesnis, prarandama oro, krenta jo slėgis ir temperatūra. Nepakankamas stūmoklio greitis pratęsia suslėgimo procesą, o cilindro įvorės sienelės ataušina suslėgtą orą. Kadangi vidutinis stūmoklio greitis užvedimo metu nematuojamas, alkūninio veleno užvedimo apsukų dažnis turi būti 15–20% nominalių variklio apsukų.

Vdv Laivų energetinių įrenginių eksplotavimas. (2013 m. Sausio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/vdv-laivu-energetiniu-irenginiu-eksplotavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 08:14