Vdv paleidimo schemų elementai, jų paskirtis, sandara, tipai; oro balionai, kompresoriai, armatūra


Vdv sandara. Vdv tipai. Starteris paskirtis. Starterio sandara. Starteriu paskirtis. Variklio paleidimo schemos. Referatas apie oro kompresorius. Starterio paskirtis. Oro baliono paleidimas. Schemos arba ne paskirtis.

Transporto referatas. Vdv paleidimo schemų elementai, jų paskirtis, sandara, tipai; oro balionai, kompresoriai, armatūra. Vdv paleidimo sistemos. Variklio paleidimas starterio pagalba. Suspausto oro paleidimo sistema. Kompresoriai. Oro balionai. Vamzdynas. Pagrindinis paleidimo vožtuvas. Oro skirkstytuvas. Paleidimo vožtuvai. Literatūra.


Norint paleisti variklį, būtina išjungti jo alkūninį veleną papildomos energijos pagalba. Pradėjus dirbti cilindrams (atsiradus kuro degimo procesams cilindruose), papildoma energija atjungiama ir variklis pradeda dirbti kuro pagalba. Vidutinis stūmoklio greitis turi būti ne mažesnis 0,7 – 1,2 m\s. Esant tokiam stūmoklio greičiui temperatūra cilindruose suspaudimo takto pabaigoje pakyla iki savaiminio kuro užsidegimo. Jeigu stūmoklio judėjimo greitis bus mažesnis, tai padidės oro nutekėjimas tarp nesandarumų stūmoklio žiedų ir cilindro sienelių, slėgis ir temperatūra bus maži, kuras neužsidegs, variklis nedirbs. Be to mažas stūmoklio greitis sulėtina uždegimo procesą ir slegiamas oras pastebimai ataušta nuo cilindro sienelių.

Dizelinio variklio paleidimo kokybė prilkauso nuo konstrukcijos, greitaeigiškumo, šiluminės būklės. Užtikrinantys gerą paleidimą faktoriai tai – mišinio sudarymasir jo sudegimas.

Prieš paleidžiant laivo variklį, alkūninį veleną galima įsukti sekančių priemonių pagalba:

rankenos pagalba, rankiniu būdu, tai mažų variklių, kurių galingumas iki 7 – 8 kW viename cilindre;

suspaustu oru, patenkančių į cilindrus iš specialių balionų per paleidimo vožtuvus. Paleidimas suspausto oro pagalba taikomas varikliuose, kurių galingumas didesnis kaip 70 – 80 kW. Greitasūkiai varikliai, kurių galingumas iki 200 kW gali būti paleidžiami suspausto oro ir elektros starterio pagalba pavyzdžiui: 5 UNSP 15/18, kurio Ne = 184 kW n = 1500 min-1

Starteris skirtas sukti alkūninį veleną paleidžiant variklį. Kad dyzelinis variklis pradėtų veikti, jo cilindrus reikia pripildyti oro, orą suslęgti ir į jį įpurkšti dyzelinių degalų.Kai degalai užsidega, variklis pradeda veikti. Variklio paleidimo savybes apibūdina minimalus paleidimo apsisukimų skaičius. Tai toks alkūninio veleno sukimosi dažnis, kai variklis paleidžiamas per 15 sekundžių. Paleidimo požiūriu geresnis tas variklis, kurio minimalus paleidimo apsisukimų skaičius mažesnis.

Paleidžiant variklį, alkūninio veleno sukimui priešinasi trintis sujungimuose 60%, kompresija 25% ir pagalbiniai mechanizmai 15% .

Paleisti variklį reikalinga galia (kW) skaičiuojama pagal formulę: P = 2Mn

iš čia: M – pasipriešinimo momentas kN . m

Starterio galia, skaičiuojant vienam litrui, variklio darbinio tūrio turi sudaryti apie 1,2 kW.Kad starteris būdamas mažų matmenų ir masės turėtų didesnę galią, riekia, kad jo rotorius greičiau suktųsi. Tadėl sukimo momentas iš starterio į variklį yra perduodamas į lėtinimo reduktorių.

  • Transportas Referatai
  • 2010 m.
  • 9 puslapiai (2274 žodžiai)
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 1370 KB
  • Vdv paleidimo schemų elementai, jų paskirtis, sandara, tipai; oro balionai, kompresoriai, armatūra
    10 - 1 balsai (-ų)
Vdv paleidimo schemų elementai, jų paskirtis, sandara, tipai; oro balionai, kompresoriai, armatūra. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/vdv-paleidimo-schemu-elementai-oro-balionai-kompresoriai-armatura.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:49