Veiklos analizė (2)


Verslo kursinis darbas. Įvadas. Įmonės strategija. Marketingo veiklos analizė. Produktai. Rinkos dalis. Kainodara. Prekybos atstovai. Kreditas klientams. Reklama. Marketingo rodiklis. Gamybos veiklos analizė. Įmonės pajėgumas ir jos veiksniai. Produkcijos gamybos dinamika. Finansinės veiklos analizė. Pelno (nuostolio) ataskaita. Balansas. Kapitalas ir dividendai. Finansiniai rodikliai. Išvados ir siūlymai. Literatūra. Priedai. Priedas. Įmonės vertinimo santykinių rodiklių skaičiavimas.


Diagramoje matome gaminių kainų kitimą kiekvienais metais. Gaminių kaina buvo nežymiai mažinama, atsižvelgiant į pardavimo galimybes. Pirmaisiais metais esant „Kaitra 150“ kainai didesnei už kitų pardavėjų turėjome nuostolių. Metų pabaigoje sandėlyje turėjome 1479 vnt. likutį ,kuris pareikalavo 147900 sandėliavimo išlaidų. Produkcijos vertė sandelyje buvo 4295673 Lt. Antraisiais metais sumažinę kainą pardavėme daugiau kietojo kuro katilų, tačiau metų pabaigoje sandėlyje turėjome 3071 vnt. likutį, kuriam sandėliuoti prireikė 307100 Lt. Produkcijos vertė sandėlyje 9024604 Lt. Kainai mažėjant trečiaisiais ir ketvirtaisiais metais pavyko parduoti tai kas buvo pagaminta ir įmonė sutaupė sandėliavimo išlaidas.

Kreditas leidžia pritraukti daugiau pirkėjų, parduoti daugiau produkcijos ir užimti didesnę rinkos dalį, tačiau kreditas klientams - sumažina grynųjų pinigų kiekį ir įmonei gali pritrūkti apyvartinių lėšų.

Pirmaisiais dvejais metais kredito pirkėjams nesuteikėme. Kreditą pirkėjams dienomis pradėjome duoti nuo trečiųjų metų. Pradžioje suteikėme nuo 300 , ketvirtais pasiekėme 1000.

Mūsų įmonė pardavinėjo gaminamą produkciją („Kaitra-150“ ir „Kaitra-200“) vidurio Lietuvoje visuose centruose, kurie užsiima katilų prekyba.

Mūsų įmonės reklaminis pranešimas „Kad miegotum tu šiltai, reikalingas tau labai!!!Prekyba kieto kuro katilais, kaina atitinkanti kokybę“.

Įmonei reklamuoti pasirinkome reklamos agentūra „Rodiklis“. Pirkome reklama: spaudoje, ant reklaminiu stendų taip pat naudojome mobilią reklama. O šiuos reklamavimosi būdus pasirinkome, pasidomėja rinka ir mūsų galimų klientų prieinamumą šiems reklamos būdams.

Išlaidos reklamai pirmais metais buvo sąlyginai mažos. Tai turėjo didelę įtaka tų metų pardavimams, todėl antrais metais gerokai padidinom išlaidas reklamai ir tai mums davė naudos. Apie mus sužinojo daug daugiau žmonių negu pirmais metais. Trečiais metais atsirado naujas gaminys („Kaitra-200“), todėl reklamos išlaidos dar išaugo. Nuo ketvirtų metų pradėjom mažinti reklamos išlaidas, kadangi buvom pasiekę savo tikslą, žinomumą!

Veiklos pradžioje įmonė turėjo 15 darbininkų bei 4-is įrengimų komplektus, kurių vieno kaina 40000 Lt. Už 4-is įrengimus reikėjo sumokėti 160000 Lt.

Veiklos pradžioje įmonė turėjo 15 darbininkų bei 4-is įrengimų komplektus, kurių vieno kaina 40000 Lt. Už 4-is įrengimus reikėjo sumokėti 160000 Lt. įmonė pirmaisiais metais įsigijo 1 įrenginio komplektą. Įrenginių skaičius nesikeitė ,kadangi įmonė neturėjo lėšų jiems įsigyti.

Aukščiausi reultatai pasiekti 3-čiais metais. Mūsų nuomone tai buvo geriausi įmonės metai. Išaugo pardavimas, gamybos savikaina mažai tepasikeitė.

Balansas parodo įmonės padėtį pasibaigus metams. Balanso analizė padeda racionaliai pasirinkti tolesnių finansinių metų sprendimus

Įmonės balansas susideda iš turto dalies ir nuosavybės bei įsipareigojimų dalies. Veiklos pradžioje turtą sudarė: ilgalaikis turtas t.y., įrengimai 160000 Lt, gryni pinigai esantys kasoje 110000 Lt. Įstatinis (akcinis) kapitalas 150000 Lt. ir ilgalaikiai įsipareigojimai 120000 Lt. t.y. skola, kurią reikia grąžinti per penkerius metus. Balansas naudojamas įmonės turimam turtui ir jo priklausomybei parodyti.

Dividendai – tai suma, kuri bus išmokama įmonės akcininkams. Dividendai leistini tik tuo atveju, jei įmonė praėjusiais metais turėjo pelno. Jei dirbama nuostolingai, dividendai, suprantama, nepriklausys. Pirmaisiais metais dividendai nemokami! Paprastai dividendų suma neviršija 50% paskirstytino pelno sumos (1).

Pateikite „Kapitalo ir rezervų“ ir „Dividendų“ kitimą visais įmonės veiklos metais (rasite finansinių metų ataskaitos gale, kur „išrikiuotos“ įmonių vietos) . Kodėl priėmėte tokius sprendimus?

Veiklos analizė (2). (2014 m. Kovo 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/veiklos-analize-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 12:19