Veiklos rizikos analizė AB Gubernija


Vadybos skaidrės. Veiklos rizikos analizė ir valdymas AB „Gubernija“ įmonės pavyzdžiu. Veiklos aprašymas Alaus ir nealkoholinių gėrimų gamyba. AB ,,Gubernija’’. Šiandien Gubernija yra trijų profesionalių krepšinio komandų rėmėja. Didžiausias pelnas gaunamas realizuojant „Gubernijos“ duonos girą vidaus rinkoje. AB „Gubernija“ konkurentų gaminami alkoholiniai kokteiliai. Konkurentai. Vidniniai veiksniai privalumai stiprus prekės ženklas. AB „Gubernija“ SSGG analizė. Išoriniai veiksniai galimybės prekyba internetu (barbora ir t. AB „Gubernija“ horizontali analizė. Uab „Gubernija turto pokyčiai 2010 – 2014 m. Kaip matyti iš pateiktos diagramos ilgalaikis turtas nuo 2010 m. Remiantis AB „Gubernija“ 2010 – 2014 m. AB „Gubernija“ beveik visą analizuojamą laikotarpį bankroto tikimybė yra labai didelė. „Gubernija“ bankroto rizikos įvertinimas. Atlikus įmonės AB „Gubernija“ finansinės veiklos analizę ir bankroto tikimybės analizę. Išvados. Ligeikienė R. , Urbanskienė R. Turizmo poveikis ir jo įtakos lygių charakteristikos. Literatūra.


Veiklos rizikos analizė ir valdymas AB „Gubernija“ įmonės pavyzdžiu.

Veiklos aprašymas: Alaus ir nealkoholinių gėrimų gamyba. Įmonės registracijos data: 1993 m. Gegužės 5d. Šiandien įmonė yra viena moderniausių alaus/giros daryklų ne tik Lietuvoje. Gubernija gamina klasikinės technologijos alų, natūralių produktų girą ir alaus kokteilius. Visa įmonės produkcija turi išskirtinumo požymį - nenaudoti cheminių medžiagų, gaminti tik iš natūralių produktų. Gubernijos vizitine kortele laikomi KVIETINIS alus, GUBERNIJOS EKSTRA, DUONOS GIRA prekiniai ženklai. Savo marketinginiais sprendimais įmonė neretai tampa novatorė Lietuvos alaus pramonėje: pirmoji pagamino KVIETINI alų, sukūrė natūralios DUONOS GIROS receptūrą , pirmoji įvedė į rinką alaus kokteilius.

Didžiausias pelnas gaunamas realizuojant „Gubernijos“ duonos girą vidaus rinkoje, nes yra mažesnės transportavimo išlaidos. Be to Baltarusijos prekybos įmonės nepajėgios laiku atsiskaityti už produkciją, todėl trikdo apyvartinių lėšų cirkuliaciją bendrovėje. Todėl norima padidinti „Gubernijos“ duonos giros pardavimų apimtis vidaus rinkoje.

AB „Gubernija“ konkurentų gaminami alkoholiniai kokteiliai, skatina įmonę nuolat sekti ir gerinti savo produkcijos kokybę ir reaguoti į konkurentų veiksmus rinkoje. Bendrovei konkurenciją Lietuvoje sudaro kitos alaus daryklos. Pagrindiniai konkurentai – UAB „Švyturys – Utenos alus“, AB „Tauras“, AB „Volfas Elgelman“. Kalbant apie konkurenciją alaus pardavimų rinkoje, reikia pažymėti ir naujai atsirandančias mažųjų aludarių parduotuves, kuriose parduodamas gyvas, t.y. nepasterizuotas alus.

VIDNINIAI VEIKSNIAI Privalumai: Stiprus prekės ženklas; Kvalifikuoti darbuotojai; Vartotojų poreikių patenkinimas; Nauji technologiniai fasavimo pajėgumai.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (704 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 619 KB
  • Veiklos rizikos analizė AB Gubernija
    10 - 5 balsai (-ų)
Veiklos rizikos analizė AB Gubernija. (2015 m. Gegužės 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/veiklos-rizikos-analize-ab-gubernija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 06:08