Veiksniai kuriuos tikslinga įvertinti nustatant kainas


Kainodaros veiksniai. Vidiniai ir isoriniai kainodaros veiksniai. Kainų veiksniai. Vidiniai ir išoriniai veiksniai kainai. Vidiniai ir išoriniaikainodaros veiksniai. Vidiniai ir isoriniai veiksniai nustatant kaina. Isoriniai ir vidiniai veiksniai nustatant kainas. Isoriniai kainodaros veiksniai. Tikslinga rinkodaros strategija. Tikslinga rinka.

Vadybos referatas. Veiksniai (vidiniai ir išoriniai), kuriuos tikslinga įvertinti, nustatant kainas. Įvadas. Veiksniai, darantys įtaką kainodaros sprendimams. Vidiniai kainodaros veiksniai. Išoriniai kainodaros veiksniai. Apibendrinimas. Literatūros šaltiniai.


Prekių rinkos šiandien plėtojasi labai dinamiškai, todėl kainodaros metodai nuolat tobulinami. Juolab, kad kaina yra lanksti ir nuolat kinta. Firmos norėdamos nustatyti tinkamą ir efektyvią kainą, turi nuolat dibrti: rinkti ir analizuoti informaciją, padėsiančią priimti teisingus sprendimus, apskaičiuoti bazinę kainą ir jos konkurencingumą, skatinant paradvimus (taikant nuolaidas, nustatant galutinę kainą ir pan. ). Taip pat jos turi žinoti ir veiksnius, kuriuos yra tikslinga įvertinti, nustatant kainą.

Kainodara – tai konkrečios prekės kainos nustatkainodaros sprendimus veikia tiek vidiniai, tiek išoriniai aplinkos šaltinis. Kotler p. , armstrong g. , saunderrinkodaros tikslai. Prieš nustadyma kainą, bendrovė privalo apsispręsti dėl savo produkto strategijos. Jei tikslinė rinka bei prekės pozicionavimas (prekės ar įmonės įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas, siekiant išskirti ją iš konkurentų) buvo parinkti kruopščiai, tuomet bendrovė neturės vargo nustatydama rinkodaros komplekso strategiją, taip pat ir kainą. [1/573].

Tuo pačiu metu bendrovė gali siekti papildomų tikslų. Kuo aiškiau firma mato savo tibendrovė taip pat gali pasinaudoti kaina, kad pasiektų kitų specifinių tikslų. Ji gali nustatyti mažas kainas, kad atbaidytų į rinką besiveržiančius konkurentus, arba konkurentų lygio kainas, kad rinka stabilizuojasi. [1/575].

Kainos nustatomos tokios, kad būtų išlaikyta rinkos tarpininkų parama bei lojalumas ir išvengta vyriausybės įsikišimo. Kainas galima mažinti laikinai, kad produktas sukeltų susidomėjimą arba kad į mažmeninę parduotuvę būtų pritraukta daugiau klientų. Vieno produkto kaina gali būti sumažinta tam, kad pagerėtų kitų grupės produktų pardavimai. [1/573].

Taigi, kainodara gali suvaidinti lemiamą vaidmenį, kad būtų pasiekti bendrovės tikslai įvariuose komercinės politikos lygiuose.

Rinkodaros komplekso strategija. Kaina yra tik vienas iš rinkodaros komplekso įrankių, kuriuos bendrovė naudoja savo tikslams pasiekti. Kad rinkodaros programa būtų nuosekli ir efektyvi, sprendimai dėl kainos turi būti derinami su produkto dizainu, paskirstymo ir rėmimo sprendimais. Kainodarai įtakos turi ir kitų rinkodaros komplekso kintamųjų pasikeitimai. [1/575].

Dažnai bendrovės pirmiausia nusprendžia dėl savo produkto kainos, o po to ja grindžia visus kitus su rinkodaros komplekso elementais siejamus sprendimus. Šiuo atveju kaina yra gyvybiškai svarbus produkto pozicionavimo veiksnys, lemiantis produkto rinką, konkurencijos lygį bei paties produkto savybes. [1/575].

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 10 puslapių (1317 žodžių)
  • Kolegija
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 15 KB
  • Veiksniai kuriuos tikslinga įvertinti nustatant kainas
    8 - 3 balsai (-ų)
Veiksniai kuriuos tikslinga įvertinti nustatant kainas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/veiksniai-kuriuos-tikslinga-ivertinti-nustatant-kainas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:57