Veiksniai lemiantys kosmetologo teikiamų paslaugų pasirinkimą


Sociologijos skaidrės. Veiksniai lemiantys kosmetologo teikiamų paslaugų pasirinkimą. Tyrimo aktualumas. Kasmet kosmetologijos studijas baigia 100 studentų. Pagal kosmetologo rengimo. Tyrimo problema. Kokie veiksniai lemia kosmetologo teikiamų paslaugų pasirinkimą? Tyrimo objektas. Tyrimo tikslas ir uždaviniai (nurodomi tik empiriniai uždaviniai). Tyrimo tikslas – Išsiaiškinti. Teorinio turinio struktūra. Kosmetologo teikiamos paslaugos. Veido proc. Jaunos spuoguotos odos proceduros, brandzios odos proceduros, aparatie.


Kasmet kosmetologijos studijas baigia 100 studentų. Šiuo metu pagal Lietuvos registro duomenis yra 234 grožio ir sveikatinimo paslaugas teikiančių įstaigų. Dėl darbo vietų stokos, vis daugiau kosmetologų pradeda verstis privačia praktika. Todėl yra labai svarbu išsiaiškinti, pagrindines priežastis ir veiksnius, kurie lemia kosmetologo teikiamų paslaugų pasirinkimą klientų tarpe, siekiant užtikrinti sėkmingą privatų verslą (Registrų centras, 2015).

  • Sociologija Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (198 žodžiai)
  • Sociologijos skaidrės
  • MS PowerPoint 65 KB
  • Veiksniai lemiantys kosmetologo teikiamų paslaugų pasirinkimą
    8.4 - 5 balsai (-ų)
Veiksniai lemiantys kosmetologo teikiamų paslaugų pasirinkimą. (2015 m. Lapkričio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/veiksniai-lemiantys-kosmetologo-teikiamu-paslaugu-pasirinkima.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:13